  • 31. Data: 2017-05-16 16:27:40
    Temat: [OT] Szacowanie czasu realizacji zadań
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    proponuję przenieść dyskusję o europie na moją stronę o europie
    http://dupostrzelcommowimynie.eu/ - tam można pokazać jakim to się jest
    euro-komandosem... na dniach odpalę tam forum, bo widzę, że temat
    ciekawy i pewno idealistów europejskich zaciekawi...

    zacznę ja: podobno niemieccy liderzy łykają naszych programistów...

  • 32. Data: 2017-05-16 19:32:12
    Temat: Re: [OT] Szacowanie czasu realizacji zadań
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co grupa sądzi o pomyśle odciążenia newsów od dyskusji o wolności
    europejskiej?

  • 33. Data: 2017-05-16 20:31:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/16/2017 7:32 PM, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    > a co grupa sądzi o pomyśle odciążenia newsów od dyskusji o wolności
    > europejskiej?

    To akurat było by wyjątkowo wskazane. Żegnaj.

  • 34. Data: 2017-05-16 20:54:52
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 16:28:09 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU napisał:
> [...]
    > ciekawy i pewno idealistów europejskich zaciekawi...
    >
    > zacznę ja: podobno niemieccy liderzy łykają naszych programistów...

    twoje idee sa ciekawe aczkolwiek trudne do pojecia, jakby co na mnie jednak tu na
    grupie mozesz chyba liczyc bo podoba mi sie twoje pisanie (malo moze przedmiotowe,
    ale ciekawe i wydaje sie byc w dobrym stylu)

    co do europy to mi sie wydaje ze wlasnie od europy moglbys oczekiwac jakiegos
    programu pozytywnego bardziej niz od kogokolwiek innego.. sam jestem raczej
    proeuropejczykiem aczkolwiek nie zamieszanym w zadne dziwne intrygi o jakich piszesz

    tych systemow o jakich piszesz chyba raczej po prostu nie ma, warto zwrocic tez uwage
    ze systemy moga byc negatywne (np jakies uklady znajomosci albo uklady beznadziej i
    krycia dup tym ktorym nie powinno sie kryc tepych dóóp itd)
    ale moga tez byc pozytywne (np oferujace mozliwosci) z tego co wiem w naszym
    spoleczenstwie mamy zapewne mix jednych i drugich

  • 35. Data: 2017-05-16 21:10:30
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wiesz dostałem olśnienia, zapisałem się na pw na odchamiacz, na którym
    to dowiedziałem się, że reprezentowana przeze mnie ideologia została
    wymyślona przez jakiegoś tam (obecnie uznawanego za twórcę - mistrza)
    filozofa... który skończył zdychając gdzieś tam z głodu czy jakoś tak...
    a to mnie zaciekawiło... no i zacząłem poszukiwać... a tu europen
    lider's popis/eu... nie pamiętam już kurde jak ten euro nurt się
    nazywał, jakoś "sofiśći" czy jakoś podobnie... tacy euro-komandosi...

  • 36. Data: 2017-05-16 21:58:40
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 21:10:33 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU napisał:
> [...]
    > lider's popis/eu... nie pamiętam już kurde jak ten euro nurt się
    > nazywał, jakoś "sofiśći" czy jakoś podobnie... tacy euro-komandosi...

    mi sie wydaje ze tych ktorych nazywasz europen leaders z popisu to raczej zwykli
    dzisiejsi kapitalisci - bo chyba te ideologia na ogol rzadzi

    ale co zrobic jak nie podoba ci sie jakas ideologia to musisz co najmniej opracowac
    wymyslic jakas inna/lepsza a to wcale nie takie latwe

  • 37. Data: 2017-05-17 16:55:42
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > mi sie wydaje ze tych ktorych nazywasz europen leaders z popisu to raczej zwykli
    dzisiejsi kapitalisci - bo chyba te ideologia na ogol rzadzi

    no to dla mnie zagadka

    > ale co zrobic jak nie podoba ci sie jakas ideologia to musisz co najmniej opracowac
    wymyslic jakas inna/lepsza a to wcale nie takie latwe

    ale ogólnie dobrze powiedziane!

    powiedz mi Panie tak swoimi słowami, wygląda na to, że programowania w C
    w windowsie już się nie da za bardzo ogarnąć, wycieli wszelką
    dokumentację... więc w co można dalej uderzać? C++ to chyba też ostro
    tną, chyba promują jedynie C# - ale co to to jest to ja już zupełnie nie
    wiem... pzdr.

  • 38. Data: 2017-05-17 21:22:50
    Temat: Re: Szacowanie czasu realizacji zadań
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A jak szef to co?

    To zrozumienie dla takiego podejścia jest mniejsze :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz