  • 31. Data: 2011-08-02 00:56:57
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 01 Aug 2011 20:11:17 GMT, to napisał(a):

    > begin Adam Płaszczyca

    > Mam nadzieję, że snułeś się lewym pasem tylko na potrzeby tego filmiku...

    Nie, demonstrowałem panom policjantom, że takie snucie się w ich wykonaniu
    to nie jest dobry pomysł.

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2011-08-02 07:28:20
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > Tak czy siak z główną tezą nie sposób się nie zgodzić. Ci, którzy nieraz
    > czepiają się dla zasady litery prawa przy wykroczeniach o zupełnie
    > nieistotnej szkodliwości, powinni przede wszystkim sami drobiazgowo to
    > prawo przestrzegać.

    Otóż to.
    Niedawno miałem podobny przypadek - policja wyprzedzająca prawym pasem.
    Obszar zabudowany, niedziela, około 7 rano, pusto, po 2 pasy w każdym
    kierunku. Jechałem około 55-60 km/h (wiem, ciut za szybko). Zjechałem na
    lewy, bo rozważałem zakup paliwa, ale ceny mnie odstraszyły, więc
    zamierzałem wrócić na prawy. Popatrzyłem w prawe lusterko, widzę
    radiowóz, jadący szybciej (nie na sygnale) - na oko mogli mieć nawet 80
    km/h. No to jadę lewym, przecież nie będę zajeżdżał im drogi. A oni
    dojechali do mnie i jadą obok. No to ja patrzę na nich, a kierowca
    pokazuje mi, że mam jechać. Ale przecież nie będę przyspieszał bo jadę
    już i tak ciut za szybko. No to oni pojechali szybciej, po jakichś 100m
    włączyli koguta i dali znak żebym się zatrzymał. Policjant sprawdził
    papiery, kazał dmuchnąć w alkomat, generalnie musiał się wygadać (nie
    bardzo miałem kiedy dojść do głosu) i na pouczeniu się skończyło.
    Główna jego teza była taka, że zmuszałem ich do wyprzedzania prawym
    pasem. Ale oni jechali z nieprzepisową prędkością (koguta włączyli
    dopiero później), a poza tym co to znaczy zmuszać kogoś do wyprzedzania.
    Trzymałem im pistolet przy skroni, czy jak?

  • 33. Data: 2011-08-02 08:26:46
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Natomiast ja zadałbym pytanie podchwytliwe: czy zamiar zjechania na
    > prawy pas był sygnalizowany, hmm?

    Tak wlasnie czytam watek i sie nad tym samym zaczalem zastanawiac :)

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 34. Data: 2011-08-02 08:27:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.08.2011 23:03, Shrek pisze:
> [...]
    e/wideo/o-wyprzedzaniu-i-omijaniu-na-przejsciu-dla-p
    ieszych-13-ii-2011/3949949

    > Nie będę silvera instalował. To to nagranie co policjanci przed
    > przejściem chamowali (nie poprawiac), żeby jelonków zkłusować?

    Tak, wlasnie o to mi chodzilo. Znaczy pomylilem sie z linkiem, bo w tej
    serii bylo kilka odcinkow o "wyprzedzaniu na przejsciach", ale akcja z
    miskami byla tu:

    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/kierowco-nie-wyprzedzaj-przed-i-na-przejsciu
    -dla-pieszych-29-viii-2010/2550220

  • 35. Data: 2011-08-02 08:28:56
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Sugerujesz, że należało zmienić pas ruchu zajeżdżając drogę tym, którzy
    > mnie wyprzedzali na prawym?

    Nie wiem co sugeruje przedmowca, ale jesli jechales z max dozwolona
    predkoscia to nalezalo wlaczyc migacz, odczekac kilka sekund dajac tym z
    tylu czas na zauwazenie i zjechac na prawy pas.

  • 36. Data: 2011-08-02 09:46:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-02, Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> wrote:

> [...]
    > dopiero później), a poza tym co to znaczy zmuszać kogoś do wyprzedzania.
    > Trzymałem im pistolet przy skroni, czy jak?

    Wszczonsajaca historia. Niektorych jak widac rzeczywistosc drogowa
    przerasta, jeden w nocy ma problem z jechaniem 70 km/h, drugi nie umie
    po mokrym a trzeci widzial radiowoz ktory mogl na oko jechac nawet 80
    km/h w zabudowanym.

    --
    Artur

  • 37. Data: 2011-08-02 10:20:59
    Od: Norbert <n...@M...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=4Acei7ZUzMg

    Autor filmu jedzie lewym pasem w tempie slimaka, za to tez jest
    odpowiednia kwota i ilosc promocyjnych punktow.

  • 38. Data: 2011-08-02 11:26:09
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "neoniusz" wrote:
    > http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/kierowco-nie-wyprzedzaj-przed-i-na-przejsciu
    -dla-pieszych-29-viii-2010/2550220

    Po 3:30, z bordową Xsarą Picasso - po ujrzeniu tego nasuwa mi się pytanie:
    Czy jeśli z lewej lub prawej ktoś wyjedzie z podporządkowanej i człapie się
    30 lub dopiero zaczyna rozpędzać, a ja jadę sobie prosto 50/60/70/whateva
    i kawałeczek dalej jest przejście, to powinienem wykurwić z całej siły po
    heblach, żeby tylko przed lub na przejściu nie wystawić swojego nochala
    centymetr przed nochal tego, który wyjechał i się człapie? :-)

    BTW strasznie wkurzający głos ma ten gość z filmiku. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 39. Data: 2011-08-02 11:42:34
    Od: MHM <m...@p...pl>

> [...]
    > heblach, żeby tylko przed lub na przejściu nie wystawić swojego nochala
    > centymetr przed nochal tego, który wyjechał i się człapie? :-)

    Niestety, masz taki zasrany obowiazek.

  • 40. Data: 2011-08-02 11:50:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Aug 2011 00:55:56 +0200, Adam Płaszczyca

    > Sugerujesz, że należało zmienić pas ruchu zajeżdżając
    > drogę tym, którzy mnie wyprzedzali na prawym?

    Sugeruję, że nawet nie próbowałeś zmieniać pasa ruchu, ergo, nie potrafisz
    tego najwyraźniej poprawnie zrobić. Poza tym znam twoją definicję
    zajeżdżania drogi -- delikatnie mówiąc, jest pogibana. Siłą rzeczy mógłbyś
    przede mnie wjechać i nie uznałbym tego za zajechanie drogi, tymczasem ty w
    takiej samej sytuacji pewnie byś wyszedł z siebie i wrzucił filmik na yt
    jak to ci ktoś bezczelnie drogę zajeżdża.

    Teraz pokaż z łaski swojej co się działo wcześniej.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player