  • 1. Data: 2010-04-27 00:47:13
    Temat: Kupno sprowadzonego auta (po opłatach) z komisu - co dalej?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Planuję zakup auta - opłaconego - gotowego do rejestracji z komisu -
    firmy zajmującej się sprowadzaniem aut.
    Nie mam zielonego pojęcia co dalej i na co zwracać uwagę, jakie
    dokumenty powinienem otrzymać (oni wystawią fakturę, która podobno
    zwalnia z podatku). Jakie dalsze kroki w celu rejestracji auta:
    przegląd? wydział komunikacji? Bardzo prosiłbym o wskazówki krok po kroku.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-27 08:39:43
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Planuję zakup auta - opłaconego - gotowego do rejestracji z komisu - firmy
    > zajmującej się sprowadzaniem aut.

    Jesli po opłatach to tylko Wydzial Komunikacji ok 250zł.
    Maja dac:
    -VAT25
    -dowod oplaty akcyzy
    -poprzednia umowe (jesli nie mieli auta zarejestroiwanego na siebie)
    -badanie techniczne (potwierdzenie danych)
    -fakture
    -opłate recyklingowa
    -dowod rejestracyjny +karte pojazdu (w niektorych krajach jest tylko jedno,
    trzeba sprawdzic) + mile widziane tłumaczenia
    Musi być komplet, zebys zarejestrowal auto.

    Jarek

  • 3. Data: 2010-04-27 11:02:18
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > -dowod oplaty akcyzy
    > -opłate recyklingowa
    Jeśli można skorzystać z Pana doświadczenia, to chętnie zapytam:
    A gdzie się z tym zgłosić, aby zapłacić powyższe. (samochód sprowadzony bez
    pośredników).
    I jeśli można prosić o jakieś praktyczne uwagi.
    Pozdrawiam,
    S.

  • 4. Data: 2010-04-27 12:13:03
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    jarek pisze:
> [...]
    > trzeba sprawdzic) + mile widziane tłumaczenia
    > Musi być komplet, zebys zarejestrowal auto.

    Auto jest sprowadzone, na niemieckich blachach, opłacone. Firma wystawia
    fakturę.
    Dzięki za uwagi! Pierwszy raz tak kupuję stąd pytania i wątpliwości, a
    nie chciałbym z powodu jakiegoś papierka władować się na minę... Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2010-04-27 14:50:25
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez
    > pośredników).
    > I jeśli można prosić o jakieś praktyczne uwagi.

    http://www.autokalkulator.pl/ ( w tej chwili cos nie dziala, mozna kliknac
    na "kopia" w google) tam wszystko napisane.

    JArek

  • 6. Data: 2010-04-27 14:53:53
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

> [...]
    > bez
    > pośredników).
    > I jeśli można prosić o jakieś praktyczne uwagi.

    -VAT25 - urzad skarbowy
    -dowod oplaty akcyzy urzad celny
    -badanie techniczne (potwierdzenie danych) - stacja diagnistyczna

    -opłate recyklingowa - w Wydziale Komunikacji dadza namiary i najczesciej
    gdzies w poblizu jest jakis bank :)

    Jarek