  • 1. Data: 2016-02-03 11:51:53
    Temat: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jakoś niedawno na zachodzie ukazało się trzecie wydanie "Sztuki
    Elektroniki". Ktoś miał może okazję rzucić na nie okiem? Na czym
    polegają zmiany? Część poświęcona technice mikroprocesorowej ciągle
    opiera się na serii 6800 Motoroli, czy też omówiono nowoczesne MCU?
    Wiadomo coś na temat polskiego wydania?

  • 2. Data: 2016-02-03 12:49:06
    Temat: Re: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie
    Od: v...@g...com

    http://cup.co.za/uploads/ckeditor/attachments/322/Ao
    E_Thrid_Edition_Table-of-Contents.pdf

  • 3. Data: 2016-02-03 17:25:08
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Wielkie dzięki. Nie wiesz może czy ktoś ma w planach zrobienie polskiego
    wydania? Czy też się na to nie zanosi i trzeba będzie kupić angielskie
    na Amazonie, uważając na podróbki? ;)

  • 4. Data: 2016-02-03 18:14:29
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 03.02.2016 o 11:51, Atlantis pisze:
> [...]
    > polegają zmiany? Część poświęcona technice mikroprocesorowej ciągle
    > opiera się na serii 6800 Motoroli, czy też omówiono nowoczesne MCU?

    http://tinyurl.com/z39f6s6
    Klikamy na okładkę i ciągniemy, powoli ale skutecznie.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2016-02-03 20:02:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-02-03 o 17:25, Atlantis pisze:
    > uważając na podróbki?;)
    to były podróbki? :)

  • 6. Data: 2016-02-03 22:28:48
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jakub Rakus pisze:

    > http://tinyurl.com/z39f6s6
    > Klikamy na okładkę i ciągniemy, powoli ale skutecznie.

    Uhu.. strona pokroju pirate bay...

    Access Blocked
    Sorry, the web site gen.lib.rus.ec is not available through Sky.

    Sky has been ordered by the High Court to block access to this website.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-02-03 22:31:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-03 11:51, Atlantis wrote:
    > Jakoś niedawno na zachodzie ukazało się trzecie wydanie "Sztuki
    > Elektroniki".

    Aleś trafił, własnie Dave dostał pocztę ;)

  • 8. Data: 2016-02-03 23:27:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Feb 2016 21:28:48 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Sky has been ordered by the High Court to block access to this
    website.

    Dobre, to tak mogą komuś zabronić?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-02-03 23:39:35
    Od: v...@g...com

    użytkownik AlexY napisał:

    > Access Blocked
    > Sorry, the web site gen.lib.rus.ec is not available through Sky.

    Miałem wrzucić linka, ale ostatnio krzywo patrzą.
    Skoro ty nie dostałeś zjebki, może i mnie nie pogonią.

    http://avxhome.in/ebooks/engeneering_technology/elec
    tronics/0521809266.html
    nitrocośtam, klik na free, klik na free download. Da się.

    htt
    p://
    nit
    rof
    lar
    e.c
    om/
    vie
    w/C
    7D0
    7A9
    9FD
    0CB
    0D/
    052
    180
    926
    6.p
    df/
    fre

  • 10. Data: 2016-02-03 23:40:58
    Od: v...@g...com

    użytkownik AlexY napisał:

    > Access Blocked
    > Sorry, the web site gen.lib.rus.ec is not available through Sky.
    >
    > Sky has been ordered by the High Court to block access to this website.

    Widać masz coś skopane.