  • 11. Data: 2016-02-04 00:43:39
    Temat: Re: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > website.
    >
    > Dobre, to tak mogą komuś zabronić?

    Kilka krajów ma pierdolnięte prawo, anglia, francja, australia, te wiem
    że mogą.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2016-02-04 00:46:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    v...@g...com pisze:

    > Widać masz coś skopane.

    Co miałbym mieć skopane, chyba tylko brytyjskie prawo. ISP blokuje
    adresy które sąd najwyższy każe blokować i tyle, jakbym miał jakiś
    działający pewny proxy to bym ominął.

  • 13. Data: 2016-02-04 00:47:55
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    v...@g...com pisze:

    > Miałem wrzucić linka, ale ostatnio krzywo patrzą.
    > Skoro ty nie dostałeś zjebki, może i mnie nie pogonią.
    >
    > http://avxhome.in/ebooks/engeneering_technology/elec
    tronics/0521809266.html
    > nitrocośtam, klik na free, klik na free download. Da się.

    Zablokowany tak samo, ale to poniżej jeszcze nie :)

  • 14. Data: 2016-02-04 01:01:21
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Co miałbym mieć skopane, chyba tylko brytyjskie prawo. ISP blokuje adresy
    > które sąd najwyższy każe blokować i tyle, jakbym miał jakiś działający
    > pewny proxy to bym ominął.

    Jeśli masz Operę, spróbuj włączyć tryb turbo...
    Chyba, że Norwegia też blokuje...
    Ten tryb do wszystkiego chyba, korzysta z serwerów proxy ustawionych w
    Norwegii, a ściślej, w (pod)domenie *.opera.com.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 15. Data: 2016-02-04 01:11:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Feb 2016 23:46:28 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Co miałbym mieć skopane, chyba tylko brytyjskie prawo. ISP blokuje
    > adresy które sąd najwyższy każe blokować i tyle, jakbym miał jakiś
    > działający pewny proxy to bym ominął.

    "Blokują" na resolverze czy po IP? Żałosne. Przez tora nie możesz?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-02-04 02:15:41
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > "Blokują" na resolverze czy po IP? Żałosne. Przez tora nie możesz?

    Przestawiłem DNS na guglowy 8.8.8.8 i było to samo więc przechwytują
    wywołanie po nagłówku HTTP, gdyby mieli aktywne https na serwerze
    docelowym to ISP mógłby mnie cmoknąć a tak dupa blada. Tor się nie
    nadaje, tragiczne transfery, i o ile się nie mylę to nieonionowe domeny
    omijają tor'a całkowicie.

  • 17. Data: 2016-02-04 04:24:38
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 3 Feb 2016 23:43:39 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:

    >Kilka krajów ma pierdolnięte prawo, anglia, francja, australia, te wiem
    >że mogą.

    A moze oni maja wlasnie NORMALNE prawo?

    A.L.

  • 18. Data: 2016-02-04 10:20:07
    Temat: [OT] Re: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    A.L. pisze:
> [...]
    [..]

    > A moze oni maja wlasnie NORMALNE prawo?

    Uważasz że cenzura internetu jest normalna? Analiza treści mojej
    (klienta) transmisji (bo niby jak inaczej mają wiedzieć jaką stronę
    wywołuję) jest ok?

  • 19. Data: 2016-02-04 10:27:12
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    A.L. wrote:

    > A moze oni maja wlasnie NORMALNE prawo?

    Zależy w jakiej dziedzinie. Gwarantowana odsiadka
    za odmowę podania hasła do danych ichniej Milicji
    zdecydowanie nie jest normalna.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2016-02-04 11:11:33
    Od: Atlantis <m...@w...pl>