  • 11. Data: 2014-08-24 20:19:01
    Temat: Re: Szukam edytora online do stron responsive
    Od: Sławek <i...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 sierpnia 2014 18:44:15 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > P.S. Psujesz kodowanie

    Właśnie z tym kodowaniem to coś nie halo ale nie wiem jak ja mogę psuć. Piszę
    używając google grups na przeglądarce chrome i mam ustawione utf-8. I właśnie w
    Twoich postach widzę krzaki. Próbowałem przestawiać na auto ale to samo.
    Hm, może masz rację z manipulowaniem css'em komórek tabeli. User by sobie tworzył
    układ używając tabel a ja bym to css'em ogarnął po stronie serwisu.
    Koncepcja jest taka, że user sobie tam treścią zarządza w widoku na PC a strona że
    tak to ujmę sama z siebie ma się dostosować do urządzeń mobilnych.