  • 1. Data: 2019-05-22 09:36:24
    Temat: Szukam laptop - kilka wymagan
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Witajcie;

    Szukam laptopa do pracu w domu/biurze, ważne dla mnie jest by:

    - mial oddzielna klapkę do czyszczenia wiatraka/radiatora (zmeczony jestem
    Asusem i rozbieraniem calego kompa w drobny mak);
    - dwa sloty na dyski twarde;
    - k.graficzna nie zintegrowana, coś przecietnego lub ingegrowana ale
    wydajna;
    - nie musi być firmowy (kiedyś miałem skladaka, w obudowie Compaq HEL80 -
    genialna konstrukcja, do wszystkiego łatwy i szybki dostęp);
    - przekątna 15-17"
    - RAM troszkę ponad dzisiejsze minimum;
    - z dobrym chłodzeniem i nie grzejący się jak toster;

    Jakieś rady, modele, sugestie?

  • 2. Data: 2019-05-22 09:57:21
    Temat: Re: Szukam laptop - kilka wymagan
    Od: ń <...@...n>

    Na początek przeczytaj ten wątek:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.pece
    t/p8Po5p79pmI%5B1-25%5D

    -----

  • 3. Data: 2019-05-22 19:07:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-05-22 o 09:36, Roger(OS) pisze:
> [...]
    >
    > - mial oddzielna klapkę do czyszczenia wiatraka/radiatora (zmeczony jestem
    > Asusem i rozbieraniem calego kompa w drobny mak);

    zapomnij

    > - dwa sloty na dyski twarde;

    SATA + m.2

    > - k.graficzna nie zintegrowana, coś przecietnego lub ingegrowana ale
    > wydajna;
    jest wybór

    > - nie musi być firmowy (kiedyś miałem skladaka, w obudowie Compaq HEL80 -
    > genialna konstrukcja, do wszystkiego łatwy i szybki dostęp);

    zapomnij

    > - przekątna 15-17"

    jest wybór

    > - RAM troszkę ponad dzisiejsze minimum;

    jest wybór

    > - z dobrym chłodzeniem i nie grzejący się jak toster;

    jest wybór

    > Jakieś rady, modele, sugestie?

    ń dał sznurek

    --