  • 1. Data: 2019-05-14 20:39:20
    Temat: miniaturowa klawiatura
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie
    polecić jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?

    JaceK

  • 2. Data: 2019-05-14 21:04:36
    Temat: Re: miniaturowa klawiatura
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 14/05/2019 07:39 PM, JaceK wrote:
    > Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie polecić
    > jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?

    Wejdz na strone 'raspbery pi' i tam powinny byc rekomendowane sklepy.
    Kiedys kupilem od nich klawiature, tania i dobra. Nie podam linka
    dokladnego bo bylo to troche temu ale sa tego dwa modele.
    Teraz kupilbym ta:
    https://thepihut.com/products/official-raspberry-pi-
    keyboard-mouse

  • 3. Data: 2019-05-14 21:14:58
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 14 May 2019 20:39:20 +0200, JaceK wrote:

    > Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie
    > polecić jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?
    >
    > JaceK

    https://allegro.pl/oferta/7783055852

    MSPANC :-p

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2019-05-14 22:22:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-14 o 21:14, Roman Tyczka pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/7783055852
    >

    > MSPANC :-p

    ;)

    Ty się śmiej, ale ja swego czasu się nabrałem.
    Po całym dniu ciężkiej pracy (łatanie bazy danych) u klienta, siadłem
    przy drugiej klawiaturze, która miała układ laptopowy - bez bloku
    numerycznego. Po prawej stronie stał czarny kalkulator. Wbijam coś na
    klawiaturze tegoż kalkulatora i dziwię się, że do kompa nic nie wchodzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-05-15 11:31:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-14, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
    > Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie
    > polecić jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?

    Napisz do czego to, bo można to rozumieć mała np. do podróży (wożenia)
    lub mała na łóżko/kanapę do HTPC/tvbox/mmp.

    W kategorii pierwszej mam m.in. taką:
    https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g10-M00-8E-3
    1-rBVaVlxv5O6AMsyPAAF8QOADe_M937.jpg/pc-wireless-blu
    etooth-laser-keyboard-virtual.jpg

    Jest dość mocno do dupy, choć w sumie o dziwo działa :)

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-05-15 16:56:36
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.05.2019 11:31, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    1-rBVaVlxv5O6AMsyPAAF8QOADe_M937.jpg/pc-wireless-blu
    etooth-laser-keyboard-virtual.jpg

    > Jest dość mocno do dupy, choć w sumie o dziwo działa :)

    Wygląda, że nie jest przewodowa. Szukam przewodowej.

    JaceK

  • 7. Data: 2019-05-15 17:46:38
    Od: ń <...@...n>

    A zwijana?

    -----

  • 8. Data: 2019-05-15 19:57:59
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2019-05-14 at 20:39, JaceK wrote:
    > Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie
    > polecić jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?

    Jeśli 32×14 cm byłaby wystarczająco miniaturowa, to mogę polecić
    Chicony KU-0906.

    --
    mrg

  • 9. Data: 2019-05-16 10:27:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/05/2019 20:39, JaceK wrote:
    > Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej.

    https://www.aliexpress.com/item/Slim-Portable-Mini-W
    ireless-Bluetooth-Keyboard-For-Tablet-Laptop-Smartph
    one-iPad-Support-IOS-Android-System-Phone/3295669140
    9.html

    Wygodna, jakościowo wygląda jak nie chińska, da się używać, nie popsuła
    się, rozmiar tabletu 8".

  • 10. Data: 2019-05-16 18:00:44
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/05/2019 09:27 AM, heby wrote:

> [...]
    9.html

    > Wygodna, jakościowo wygląda jak nie chińska, da się używać, nie popsuła

    Zajebisty przewod. Przezroczysty.