  • 1. Data: 2024-04-16 21:03:36
    Temat: Szukam przetwornicy 55-40V>8-8.2V 3-4A
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Cześć!
    Dawno mnie tu nie było, ale hobby z racji tego że chińczyk robi
    taniej i lepiej przestałem bawić się w lutowanie, ale chyba będzie czas
    wrócić do hobby.
    Ponieważ nie jestem w stanie znaleźć sensownej przetwornicy o w/w
    parametrach, najlepiej separowanej. Jest niby LM2596HV, ale nie
    separowany, jakiś sprzedawca modułów pisze że nie daje gwarancji na 60V
    Vin(bo przychodzą z konsensatorami na niższe napięcie) w wielu płytkach
    brakuje jak i w w/w radiatora, a jak jest to pionowy który się na rowerze
    urwie.
    Więc myślę by popełnić własną przetwornicę i wynalazłem scalak LT
    8306. Flyback , mało elementów i wygląda że prosty w aplikacji. Były
    jakieś inne scalaki, ale z racji braku zewnętrznego tranzystora prądy wyj.
    były rzędu 1.5A
    Tutaj pytanie. Znacie Może jakąś alternatywę dla w/w scalaka?
    I czy Farnell daje radę jako sklep dla detalistów(tam jest dostępny ten
    LT)?

    W odp. na pytania czemu takie napięcia, a nie inne. Z jednej strony będzie
    pakiet 13S(48V), a zdrugiej strony lampka która toleruje max. 8.4V(2S)

    Bo(o)t manager