  • 11. Data: 2017-06-08 11:01:33
    Temat: Re: Szum na wyjściu audio laptopa przy podłączonym projektorze
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 09:59, Uncle Pete pisze:

    Kiedyś walczyłem z zakłóceniami na monitorze. Fakt była kablówka ze
    swoją masą :-)
    Pomogło tylko podłączenie tego monitora bez uziemienia.

  • 12. Data: 2017-06-08 15:41:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Kiedyś walczyłem z zakłóceniami na monitorze. Fakt była kablówka ze
    > swoją masą :-)
    > Pomogło tylko podłączenie tego monitora bez uziemienia.

    Można jeszcze było podłączyć kablówkę przez separator galwaniczny.

    Piotr

  • 13. Data: 2017-06-08 18:38:57

    W dniu 2017-06-08 o 15:41, Uncle Pete pisze:

    > Można jeszcze było podłączyć kablówkę przez separator galwaniczny.

    Miałem taki plan ale szybciej upiłowałem bolec w listwie :-) a monitor
    niedługo wymieniłem na nowy... także ten... :-)