  • 61. Data: 2017-09-08 08:05:01
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 16:57, Cavallino pisze:
    > Ale czy tak jest wszędzie to nie wiem.

    Nie jest niestety, bo większy wybór zawsze jest OK.
    U mnie na przykład jest tylko Android Auto i fapple cos tam ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 62. Data: 2017-09-08 08:08:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 22:29, Cavallino pisze:

    > Czyli co, włączasz - bateria 100% i po całym dniu jazdy, nadal 100%?

    Włączam z 30% i po kilku godzinach jazdy mam 70%. U mnie zwykle w trasie
    Janosik i tethering danych prze BT.
    Ekran włączony, choć chyba mniej podświetlony niż zwykle.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 63. Data: 2017-09-08 08:52:35
    Od: p...@g...com

    gniazdko powinno spokojnie wytrzymac wiec moze ten hub do dupy
    wlasnie zamowilem AUKEY USB, ULTRA KOMPAKT 24W (5V / 4,8A) i teoretycznie pociagnie
    na raz iphona i androida z QC

    ps znajomy mial takiego huba co w BP daja za punkty podlaczyl kamere, telefon i
    lodowke i hub sie stopil, ale na instrukcji wyraznie stalo max 60 watt

  • 64. Data: 2017-09-08 09:25:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Radio ani nawigacja nie steruje wtryskami - od tego jest kalkulator
    > silnika.

    To jest myślenie potoczne. Nie musi mieć cokolwiek wspólnego z warunkami
    gwarancji vW.

  • 65. Data: 2017-09-08 12:00:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 07-09-2017 o 20:28, J.F. pisze:

    >Pisałem o dniu lub dwóch.
    >Zazwyczaj przez 12 h w trasie spadało mi ze 100 do jakichś 60%.

    Przeciez nie lubisz dlugich jazd, gora 6h :-P

    >Inna sprawa, że przez hub usb, mam podłączoną również kamerkę, żeby
    >jej badziewna ładowarka nie szumiała w cb.

    Wywal ten hub. Kup sobie ladowarke do zapalniczki czy rozdzielac z
    dwoma czy trzema USB, i przynajmniej z jednym takim 2A.

    >To w końcu piszesz o ładowaniu z usb w radio, czy zapodajesz jakieś
    >wynurzenia nie na temat o ładowarkach?

    A to przepraszam, nie na temat pisze.
    To tylko wywal hub i dokup inna ladowarke do kamery.

    J.

  • 66. Data: 2017-09-08 14:38:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Sep 2017 21:53:27 +0200, w
    <h...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Albo kabel.

    To też.

    Ładowarki zresztą potrafią emulować fabryczne ładowarki, więc może po prostu
    ładowarka nie przestawia się w tryb szybkiego ładowania i ładuje jakimś małym
    prądem, który nie starcza.

    Albo sie przegrzewa przy ładowaniu (np. od słońca).

    U mnie na jakiejś złomiastej ładowarce telefon ładuje się w zasadzie wcale, ale
    wyłączenie ekranu i jest już w miarę OK.

  • 67. Data: 2017-09-08 16:01:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-09-2017 o 23:19, j...@i...pl pisze:

    > jak jest podłączony do ładowani to tak: 100%.

    Po usb?

  • 68. Data: 2017-09-08 16:03:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-09-2017 o 12:00, J.F. pisze:

    > Wywal ten hub. Kup sobie ladowarke do zapalniczki czy rozdzielac z dwoma
    > czy trzema USB, i przynajmniej z jednym takim 2A.

    A z cb co miałbym zrobić w takim przypadku?

    > A to przepraszam, nie na temat pisze.

    No właśnie.
    Jak pewnie większość w wątku.
    To że na ładowarce się naładuje, jest oczywiste.
    Ale usb z radia daje na tyle mało prądu, że jak da radę podtrzymać stan
    baterii to już będzie sukces.

  • 69. Data: 2017-09-08 16:29:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Fri, 08 Sep 2017 16:01:32 +0200, Cavallino napisał:

    > Po usb?

    oczywiście.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 70. Data: 2017-09-08 16:30:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Fri, 08 Sep 2017 16:03:37 +0200, Cavallino napisał:

    > A z cb co miałbym zrobić w takim przypadku?

    rozgałęziacz

> [...]
    > To że na ładowarce się naładuje, jest oczywiste.
    > Ale usb z radia daje na tyle mało prądu, że jak da radę podtrzymać stan

    a tobie biedaku zawsze wiatr w oczy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?