  • 71. Data: 2017-09-08 18:21:16
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 22:32 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Inna sprawa, że przez hub usb, mam podłączoną również kamerkę, żeby jej
    > badziewna ładowarka nie szumiała w cb.

    Do gniazda zapalniczki wsadź rozdzielacz (na kablu lub stały), do jednego
    portu rozdzielacza wepnij CB do dwóch pozostałych podwójne zasilacze USB
    (po 3,1A) każdy. Nie będziesz miał problemu z ładowaniem żadnego
    urządzenia.

    Ja w obecnym aucie mam z przodu fabryczne 3 gniazda (2x12V i jedno USB), z
    tyłu (w środkowym słupku) jedno 12V (w którym siedzi podwójny zasilacz
    USB) i drugie fabryczne USB. Koreańce to jednak mądry naród :-)

    TG

  • 72. Data: 2017-09-08 18:27:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Do gniazda zapalniczki wsadź rozdzielacz (na kablu lub stały), do
    > jednego portu rozdzielacza wepnij CB do dwóch pozostałych podwójne
    > zasilacze USB (po 3,1A) każdy.

    To znaczy co konkretnie mam tam wepchnąć, żeby nie szumiało?

  • 73. Data: 2017-09-08 18:29:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:27 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > To znaczy co konkretnie mam tam wepchnąć, żeby nie szumiało?

    Zaraz podejdę do auta i podam Ci konkretne modele z mojego sportage.

    TG

  • 74. Data: 2017-09-08 18:42:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:27 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > To znaczy co konkretnie mam tam wepchnąć, żeby nie szumiało?

    W swoim sportage mam taki zestaw:

    Ładowarka USB samoch.M-LIFE 3,1A Dual USB 5V zasilacz USB
    http://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=89369&
    controller=product

    http://allegro.pl/rozdzielacz-gniazda-zapalniczki-2-
    porty-12v-10a-i6448516950.html

    o ile rozdzielacz możesz kupić dowolny, to zasilacz USB raczej kup taki
    jak powyżej. Zanim trafiłem na ten model kupiłem z 5 innych i wszystkie w
    rożny sposób zakłócały CB.
    Ten zasilacz ładuje jednocześnie S8+ i P8 Lite.

    TG

  • 75. Data: 2017-09-08 19:42:26
    Od: p...@g...com

    -- Ten zasilacz ładuje jednocześnie S8+ i P8 Lite.

    samsung ok ale p8 lite nie ma qc wiec jestem co pokazuje Ampere ? w honor 5c (LiPo)
    ładowanie jest na poziomie 600 mAh a w samsungu kzoom juz 1200 (LiIon)

    --Moc wyjściowa ładowarki 3.1A, dzielona przy korzystaniu z 2 gniazd USB

    przy połączeniu 2 na raz, u mnie ładowanie nie przekracza 2000 mAh

  • 76. Data: 2017-09-08 19:44:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 19:42 <p...@g...com> pisze:

    > -- Ten zasilacz ładuje jednocześnie S8+ i P8 Lite.
    >
    > samsung ok ale p8 lite nie ma qc wiec jestem co pokazuje Ampere ?

    Na oryginalnej ładowarce 230V max jaki widziałem to 760mA

    TG

  • 77. Data: 2017-09-08 20:23:09
    Od: p...@g...com

    max wydatek jaki widziałem u mnie to 500 mAh czyli teoretycznie jest zapas ale
    niewielki, zmiana ładowarki z lidlowego silver cresta na aukey niewiele dala bo
    telefon nie potrafi tego obsłużyć, plus taki jak z drugiego gniazda trzeba coś
    podładować np powerbank wtedy powinno pójść szybciej

  • 78. Data: 2017-09-08 20:51:18
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 08 Sep 2017 18:42:37 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Ładowarka USB samoch.M-LIFE 3,1A Dual USB 5V zasilacz USB
    >http://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=89369
    &controller=product

    Takiego m-lifa moge oddać za free. Szumi tak, że głowa odpada. I nie
    mówi tu o CB, a o radiu FM.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 79. Data: 2017-09-08 21:25:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 20:51 <j...@i...pl> pisze:

    controller=product

    > Takiego m-lifa moge oddać za free. Szumi tak, że głowa odpada. I nie
    > mówi tu o CB, a o radiu FM.

    W radiu to mi nawet najtańszy chłam z alle nie szumiał. Te M-LIFE nie
    szumi mi w trzech różnych autach z trzema rożnymi CB. Sportage ma kiepską
    instalację - tam szumi mi nawet dedykowana ładowarka to iPhona za prawie
    stówę.

    TG

  • 80. Data: 2017-09-23 00:07:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Te M-LIFE nie
    > szumi mi w trzech różnych autach z trzema rożnymi CB. Sportage ma
    > kiepską instalację - tam szumi mi nawet dedykowana ładowarka to iPhona
    > za prawie stówę.

    No i ten m-life też szumi.
    A raczej terkocze, bo poziom szumu nie rośnie (w sensie że odcięcie
    szumu następuje w tym samym miejscu na potencjometrze), ale zamiast
    jedynie szumu po jej włączeniu pojawia się głośniejszy delikatny, ale
    jednak terkot.