  • 41. Data: 2010-09-11 21:19:52
    Temat: Re: Szyberdach - temat zapomniany?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 13:41:51 +0200, wchpikus napisał(a):

    > Mozna tez latem poszalec, przejechac sie na stojaco i polapac muchy w zeby:)
    > Na serio, przydaje sie do wietrzenia szybkiego auta, latem mozna bez
    > klimy jezdzic (nie wszyscy to lubia), widoki noca, w czasie
    > deszczu...ogolnie atmosfera w aucie lepsza.

    Ta, widoki. Zachciało mi się, kurna, romantyzmu. Dach się otworzył, ale
    już nie zamknął ;>

    Oczywiście dzień po zrobieniu fotek na sprzedaż.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2010-09-13 11:17:02
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    > Ja po montażu szyberdachu odkryłem, że są znani z ogrzewania,
    > ;-)

    Tez.
    Webasto (postojowe ogrzewanie) tez mam od nich...i dziala super.

    Co do szyberdachu...nie wyobrazam sobie teraz jazdy bez.