  • 41. Data: 2013-10-01 23:58:31
    Temat: Re: Szykujcie się na dodatkowe kontrole
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-12-27 15:38, J.F. pisze:

    > P.S. Ledwo pare mandatow wystawili, a juz nagroda
    > http://www.gitd.gov.pl/content/gitd-laureatem-presti
    zowej-nagrody-brd

    > "W dniu 25 listopada miała miejsce uroczystość wręczenia nagród ,,Partner
    > Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego".
    > GITD, jako ''Instytucja Publiczna Roku'', otrzymało nagrodę za
    > doprowadzenie do końca projektu tzw. ustawy fotoradarowej w Polsce oraz za
    > prowadzenie akcji skierowanej do dzieci i młodzieży pod hasłem ,,Bezpieczny
    > autokar". "

    No i - tylko błagam nie traktuj tego jako docinków personalnych - tutaj,
    gdzie chce się turlać po podłodze Ty nie śmiejesz się. Naprawdę nie
    rozumiem Cię...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 42. Data: 2013-10-02 00:00:51
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-12-27 23:40, Tomasz Pyra pisze:
    > Prawdę mówiąc to nie jest to pewnie szczególnie trudne żeby stworzyć
    > instytucję która wystawi mandatów na te 2mld... Prawdę mówiąc nie widzę
    > przeszkód żeby wystawić ich za 200mld, pytanie jeszcze czy ktoś to zapłaci
    > i czy Tusk ze swoją partią przekroczy w kolejnych wyborach próg wyborczy...

    Ale uważasz, że ich następcy zarżnęliby taką złoto jajonośną kurę?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 43. Data: 2013-10-02 01:33:10
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 października 2013 00:00:51 UTC+2 użytkownik R2r napisał:

    > Ale uważasz, że ich następcy zarżnęliby taką złoto jajonośną kurę?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam. Artur.

    __

    A jak nie przekroczy progu to może następna ekipa zniesie? Jeśli cokolwiek powiedzą
    to będzie to w stylu ze bardzo chcieli, że było to priorytetem ale zastali w takiej
    zapaści ze nie mogą.

  • 44. Data: 2013-10-02 07:01:19
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-10-02 01:33, k...@g...com pisze:

    __

    > A jak nie przekroczy progu to może następna ekipa zniesie? Jeśli cokolwiek powiedzą
    to będzie to w stylu ze bardzo chcieli, że było to priorytetem ale zastali w takiej
    zapaści ze nie mogą.

    Widziałem ostatnio, samochód z wielkim napisem:
    "OBIETNICE WYBORCZE"...
    - tak, to był szambowóz :(

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 45. Data: 2013-10-02 09:44:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 23:49:56 +0200 osobnik zwany R2r napisał:

    > W dniu 2012-12-27

    odhibernowali Cię?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 46. Data: 2013-10-02 12:10:58
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-10-02 09:44, masti pisze:

    > odhibernowali Cię?

    Jeśli już to Andrzeja Zbierzchowskiego (do czego niejako nawet się
    przyznał w poście <l2f6h7$3u8$1@news.vectranet.pl>). ;-)
    A że w ten sposób wyciągnął mi dawny wątek na wierzch a ja nie zawsze
    zwracam uwagę na daty postów to...
    Wszystko już rozumiesz? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 47. Data: 2013-10-02 12:17:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 12:10:58 +0200 osobnik zwany R2r napisał:

> [...]
    > przyznał w poście <l2f6h7$3u8$1@news.vectranet.pl>). ;-) A że w ten
    > sposób wyciągnął mi dawny wątek na wierzch a ja nie zawsze zwracam uwagę

    ale to Ty nie zwracasz uwagi na daty.

  • 48. Data: 2013-10-02 14:05:34
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-10-02 12:17, masti pisze: