  • 11. Data: 2016-06-30 14:32:44
    Temat: Re: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: "Maciek" <m...@m...com>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał
    > Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło 13 miesięcy temu na moim
    > numerze usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody pobierało 10gr
    > codziennie... taki regulamin że mogą...

    I zamierzasz ich teraz nagradzać płacąc im abonament? Bo tak zrozumiałem z
    pierwszej wypowiedzi w wątku...

  • 12. Data: 2016-06-30 17:04:48
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 14:32, Maciek pisze:
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał
    >
    > I zamierzasz ich teraz nagradzać płacąc im abonament? Bo tak zrozumiałem
    > z pierwszej wypowiedzi w wątku...

    A zauważyłeś, że od tego czasu minęło 3 dni?

    Pozdrówka

    KOMTUR

  • 13. Data: 2016-06-30 17:14:22
    Od: "Maciek" <m...@m...com>

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@o...pl> napisał

    > A zauważyłeś, że od tego czasu minęło 3 dni?

    Tak.

  • 14. Data: 2016-06-30 17:49:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał

    >I zamierzasz ich teraz nagradzać płacąc im abonament? Bo tak
    >zrozumiałem z pierwszej wypowiedzi w wątku...

    A co - ma w imie zasad pierd* wypowiedzenie i pojsc do innego
    operatora ... ktoremu bedzie placic wiecej ?
    Bo jak rozumiem, wybral teraz oferte najlepsza dla siebie.

    A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i
    dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.
    A regulamin/cennik zawsze warto przeczytac, bo tam ciekawe informacje
    sa, nie tylko "jak zamierzaja mnie okrasc".

    Co do pytania - stan konta przepadnie.
    Trzeba sie dowiedziec w jakiej jest sie taryfie, wlaczyc usluge "konto
    wazne zawsze" czy "rok waznosci konta" (3zl/mc) i poczekac az sie
    srodki zuzyje, a potem spytac co dalej.
    Bedzie z rok czy dwa trwalo :-)

    J.

  • 15. Data: 2016-06-30 20:58:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 17:49, J.F. pisze:
> [...]
    > ... ktoremu bedzie placic wiecej ?
    > Bo jak rozumiem, wybral teraz oferte najlepsza dla siebie.

    Teraz wybrałem najlepszą.Ze starej została karta z kasą.
    Abonament rządzi się innymi prawami i może ktoś chcieć kupić jeśli by
    się dało zmigrować ze środkami, stąd pytanie.
    No ale się nie da, trafiłem nawet na bardzo miłą panią na infolinii
    która mi to po prostu odradziła w moim przypadku.

    > A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i
    > dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.

    Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po roku.

    > A regulamin/cennik zawsze warto przeczytac, bo tam ciekawe informacje
    > sa, nie tylko "jak zamierzaja mnie okrasc".

    Fakt. I stale trzeba zaglądać na ich aktualizacje.

> [...]
    > Trzeba sie dowiedziec w jakiej jest sie taryfie, wlaczyc usluge "konto
    > wazne zawsze" czy "rok waznosci konta" (3zl/mc) i poczekac az sie srodki

    Nie ma już opcji rok ważności konta. Ani przez SMS ani BOK nie włączysz.
    Jest funkcja w internetowym BOA, są kody, są regulaminy, reklamy, ale
    usługi już NIE MA. Kupisz starter i się zdziwisz. Operator te 5zł czy
    ile za kartę startową łyka, Ty ją wyrzucasz wqr..y, zwłaszcza jak
    zdążysz doładować bo może wtedy zadziała.

    Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na transfer
    chomika.

    Telefon z ichniej sieci mam tylko służbowy z firmy i klnę na ich
    "zajebisty" system powiadamiania SMS o nieodebranym połączeniu/już
    jestem. Inni potrafią wysłać takiego SMS jakby od nadawcy był i po
    prostu się oddzwania. Tutaj jest tylko w treści numer i się domyślaj
    albo szukaj po książce albo klikam aby oddzwonić i jak się pokaże do
    kogo to szybko przerywam.
    Nie, nie, takiego dziadostwa ani w Plusie ani w Playu nie mam.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2016-07-01 10:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup

    >Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po
    >roku.

    >Fakt. I stale trzeba zaglądać na ich aktualizacje.

    Jakos nie bardzo wierze.
    Na jakiej podstawie sami wlaczyli ?

    >Nie ma już opcji rok ważności konta. Ani przez SMS ani BOK nie
    >włączysz. Jest funkcja w internetowym BOA, są kody, są regulaminy,
    >reklamy, ale usługi już NIE MA. Kupisz starter i się zdziwisz.

    W nowych taryfach byc moze nie ma. Ale ty masz starter w starej
    taryfie, tam sa.
    W bardzo starych nawet nie trzeba co miesiac placic.
    No chyba, ze ostatnio zlikwidowali na dobre.

    To ja wtedy przenosisz do innego operatora :-)
    A w ogole, to T-mobile juz od dosc dawna zniecheca do takich "malo
    uzywanych kart", wiec trzeba bylo nie kupowac.

    >Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na
    >transfer chomika.

    I w lacznym podsumowaniu oplacalo sie przejsc na abo ?

> [...]
    >kogo to szybko przerywam.
    >Nie, nie, takiego dziadostwa ani w Plusie ani w Playu nie mam.

    No coz, jak widac punkt widzenia zalezy glownie od punktu siedzienia.
    Klientem Ery bylem od dosc dawna, i to mi nie doskwieralo wcale.
    Pewnie dlatego, ze telefonu nie wylaczalem, to w rejestrze
    przychodzacym czy wychodzacym numer byl.
    A juz same telefony roznie sobie z prezentacja radzily ...

    J.

  • 17. Data: 2016-07-01 23:11:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 10:10, J.F. pisze:

    > W nowych taryfach byc moze nie ma. Ale ty masz starter w starej taryfie,
    > tam sa.
    > W bardzo starych nawet nie trzeba co miesiac placic.
    > No chyba, ze ostatnio zlikwidowali na dobre.

    No o tym przecież napisałem. Zlikwidowali na dobre.

    > A w ogole, to T-mobile juz od dosc dawna zniecheca do takich "malo
    > uzywanych kart", wiec trzeba bylo nie kupowac.

    Jak kupowałem pasował mi "pakiet SMS do wszystkich"

    > I w lacznym podsumowaniu oplacalo sie przejsc na abo ?

    Nie przeszedłem, wyrzuciłem.
    Mam kartę w Play.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2016-07-03 00:38:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 57740aa1$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło 13 miesięcy temu na moim numerze
    usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody
    > pobierało 10gr codziennie... taki regulamin że mogą...

    W Erze/Timobajlu to częste praktyki.
    Innym ,,dobrodziejstwem'' są płatne dowcipy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 19. Data: 2016-07-03 01:34:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 57756bdf$0$15191$6...@n...neostrada.pl

    > Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po roku.

    Byłeś Szanownym Klientem, najcenniejszym dobrem Timobajla - czyli niewolniekiem.
    Znasz chyba prawa ;) niewolnika.

    Zawsze, czyli nieustannie. Po doczytaniu do końca, warto rozpocząć czytanie od
    początku.

> [...]

    pokaże do kogo to szybko przerywam.
    > Nie, nie, takiego dziadostwa ani w Plusie ani w Playu nie mam.

    Po prostu w Timobajlu jest merytorycznie, profesjonalnie i zgodnie z konstytucją...
    Nie porównuj profesjonalizmu Timobajla z pospolitą, odrażającą amatorszczyzną...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 20. Data: 2016-07-03 01:38:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57762594$0$15191$6...@n...neostrada.pl

    > Jakos nie bardzo wierze.

    Może zmień wyznanie. ;)

    > Na jakiej podstawie sami wlaczyli ?

    Timobajl tak ma.

    -=-

    Citi też włączył znienacka, ale najwyraźniej tylko dlatego,
    aby zachęcić mnie do wypowiedzenia umowy, czyli umożliwić
    mi wzięcie kolejnej karty, ale z wisienkami.

    Nie wypowiedziałem, bo i tak dużo wisienek od Citiego dostałem.