    From: "Alfer" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: [TECH] Burczenie Sigma APO DG 70-300
    Date: Sun, 4 Jan 2009 18:32:36 +0100

    Witam grupę. Po 2 miesiącach lajtowego używania obiektywu Sigma APO DG Macro
    70-300 (na Sony Alpha 300) dzisiaj znienacka obiektyw zaczął się wydzierać
    (film oglądamy z włączonym dźwiękiem):
    http://pl.youtube.com/watch?v=7kDFOlpfmqA

    Ten dźwięk pojawia się przy włączeniu i wyłączeniu aparatu, ale także
    podczas pracy, przy ostrzeniu, mam też wrażenie że zdarza się lekkie
    zacinanie pierścienia ogniskowej, momentami nie chce wyostrzać. Dźwiękowi
    towarzyszy silna wibracja. Przy założeniu innego obiektywu wszystko jest OK.
    To tyle, co techniczny laik mógł powiedzieć o usterce.

    Zanim udam się do serwisu chciałbym Was zapytać co właściwie padło i jak w
    praktyce wygląda naprawa takiej Sigmy - czy są z tym problemy gwarancyjne,
    czy trwa to miesiącami itd. Czy mam pecha czy to częste zjawisko w tym
    obiektywie? Obiektyw jest oczywiście na gwarancji, kupiony w FJ.

    --

    Pzdr
    Alfer