  • 21. Data: 2013-12-12 12:19:54
    Temat: Re: TME
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-12 10:08, John Smith pisze:

    > Zmień księgowego, ja mam FV EU w cenie niewielkiego abonamentu.

    Płacę 90 pln za miesiąc. Zakupy wspólnotowe robię rzadko. Nie widzę
    korzyści ze zmiany księgowej. W Farnelu kupuję za pośrednictwem innej
    firmy, która ma u nich upust i mi odsprzedaje po cenach ich sklepu.
    Tylko, że trwa dzień dłużej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2013-12-12 13:03:40
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > korzyści ze zmiany księgowej. W Farnelu kupuję za pośrednictwem innej
    > firmy, która ma u nich upust i mi odsprzedaje po cenach ich sklepu.

    To nie masz FV EU.
    K.

  • 23. Data: 2013-12-12 13:11:19
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-12 13:03, John Smith pisze:

    > To nie masz FV EU.
    > K.

    Mam, tylko ksiegowa chce za taką fakturę ekstra opłaty. przy małym
    zamówieniu to mi sie nie opłaca.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2013-12-12 17:34:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja też byłem zaskoczony jak nie dało się u nich dostać normalnej faktury
    > z 7 bądź 14 dniowym terminem zapłaty.
    >
    > Nie , bo nie. Tylko dla stałych klientów.
    > Przeniosłem się zatem do farnella i rs-online.

    No to ja chyba powinienem dostać :)
    Ale na razie nikt mi nie proponował, a ja sam się nie pytałem, bo w
    sumie żadna mi różnica. Ale ciekawe, czy by mi dali.

  • 25. Data: 2013-12-12 18:26:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-12 17:34, sundayman pisze:

    > No to ja chyba powinienem dostać :)
    > Ale na razie nikt mi nie proponował, a ja sam się nie pytałem, bo w
    > sumie żadna mi różnica. Ale ciekawe, czy by mi dali.

    Ja w RS dostałem od razu po zarejestrowaniu 30 dniowy termin płatności.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2013-12-13 01:57:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja w RS dostałem od razu po zarejestrowaniu 30 dniowy termin płatności.

    Ja też, podobnie w Farnellu. Widać w TME bardziej realistycznie
    podchodzą do problemów z płatnościami :)

    Nie wiem, jak to wygląda w takich firmach jak RS właśnie, osobiście mi
    się zdarzyło przeciągnąć płacenie (skleroza, nie wyrachowanie), no ale
    jak dostałem przypomnienie, to zapłaciłem. A jaki jest odsetek tych, co
    to płacą po roku albo lepiej, to nie wiem.

    Ale ciekawe to, muszę zapytać w TME, czy mi dadzą jakiś termin,
    chociażby te 14 dni. Bogiem a prawdą - wolę płacić od ręki, wtedy mi nie
    grozi, że zapomnę, albo wydam kasę :)

    Ale dla zasady powinni dać !

  • 27. Data: 2013-12-13 12:06:03
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    On 2013-12-11 07:57, Zbych wrote:

    > O ile mieszkasz w Wawie, inaczej poczekasz 2 dni.

    W okolicach Gliwic zawsze docierało na następny dzień.

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 28. Data: 2013-12-13 12:25:41
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 13.12.2013 12:06, Adam Jurkiewicz pisze:> On 2013-12-11 07:57,
    Zbych wrote:

    > W okolicach Gliwic zawsze docierało na następny dzień.

    Na Śląsku paczka przylatuje do Pyrzowic i dostawa jest od razu z centrum
    dystrybucyjnego przy lotnisku. Widać to na trackingu.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał