  • 1. Data: 2016-11-26 20:11:33
    Temat: TNY 178
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Już któryś dzień szukam sklepu, w którym mógłbym kupić scalak TNY 178 PN,
    lub odpowiednik. Znajduję zagraniczne z obłędnymi cenami. Pomoże ktoś?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-11-26 22:04:17
    Temat: Re: TNY 178
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 26.11.2016 o 20:11, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Już któryś dzień szukam sklepu, w którym mógłbym kupić scalak TNY 178 PN,
    > lub odpowiednik. Znajduję zagraniczne z obłędnymi cenami. Pomoże ktoś?

    na ebayu jest od groma - średnia cena ok. 40 zł z przesyłką.

    Prawdopodobnie można go zastąpić wersjami o wyższej mocy (TNY179,180).

    Ten TNY180 za 4 zł;
    http://humasklep.pl/pl/p/TNY180PN-TNY180-PN/5831

  • 3. Data: 2016-11-26 23:19:55
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał:

    > http://humasklep.pl/pl/p/TNY180PN-TNY180-PN/5831

    Dzięki za link. Już tam byłem w sprawie YNY 178 i d...

    Zamówiłem juz 4 szt. Koszt z wysyłką wyinósł 27,95 zł. Próba zamówienia
    skutkuje komunikatem:

    Minimalna wymagana wartość zamówienia to: 25,00 zł. Czyli jak rozumiem
    musiał bym kupić 7 sztuk. Próbowałem znaleźć u nich coś dodatkowo np. RAN
    DDR, ale nie mają. :)

    A tak nawiasem. Strasznie upierdliwy sklep. Rejestracja/logowanie. Żądają
    prawdziwych danych teleadresowych!!! Po co? Zamawiam towar, płacę, podaję
    adres do wysyłki i chwacit. Jak w każdym sklepie. Czy w sklepie aby kupić
    cokolwiek, muszę legitymować się dowodem osobistym i jeszcze podac numer
    telefonu. Czy te utrudnienis przysparzaja im klientów?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-11-27 04:18:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > cokolwiek, muszę legitymować się dowodem osobistym i jeszcze podac numer
    > telefonu. Czy te utrudnienis przysparzaja im klientów?

    nie mam pojęcia, w życiu tam nie kupowałem :)
    No ale jak jest konieczność, to trzeba czasem się zniżać do korzystania
    z takich wynalazków.

    A jak nie, to pozostaje (j)ebaj.

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-11-27 16:37:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-26 o 20:11, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Już któryś dzień szukam sklepu, w którym mógłbym kupić scalak TNY 178 PN,
    > lub odpowiednik. Znajduję zagraniczne z obłędnymi cenami. Pomoże ktoś?
    >
    > Pozdrawiam

    A może teraz robią serię TNY 27x ?

    http://pl.rs-online.com/web/c/polprzewodniki/zarzadz
    anie-zasilaniem/wzmacniacz-specjalnego-przeznaczenia
    /?searchTerm=tny

  • 6. Data: 2016-11-27 19:58:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kamil,

    Saturday, November 26, 2016, 8:11:33 PM, you wrote:

    > Już któryś dzień szukam sklepu, w którym mógłbym kupić scalak TNY 178 PN,

    Nie ma czegoś takiego - szukasz zapewne TNY278PN

    > lub odpowiednik. Znajduję zagraniczne z obłędnymi cenami. Pomoże ktoś?

    TME: http://www.tme.eu/pl/details/tny278pn/przetworniki-a
    d-uklady-scalone/power-integrations/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-11-27 20:14:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kamil,

    Saturday, November 26, 2016, 8:11:33 PM, you wrote:

    > Już któryś dzień szukam sklepu, w którym mógłbym kupić scalak TNY 178 PN,
    > lub odpowiednik. Znajduję zagraniczne z obłędnymi cenami. Pomoże ktoś?

    Przekopałem wszystko i nawet producent nie przyznaje się, że
    kiedykolwiek produkował TinySwitch-LT. Wszystko wskazuje na to, że to
    wczesna wersja serii TinySwitch-III.

    Widzę, że ktoś znalazł TNY180PN - absolutnie NIE możesz go użyć
    zamiast TNY178PN - będzie się przegrzewał transformator. Natomiast
    możesz spokojnie użyć TNY278PN różnice w stosunku do 178PN są
    nieistotne.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2016-11-28 13:02:02
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

> [...]
    > zamiast TNY178PN - będzie się przegrzewał transformator. Natomiast
    > możesz spokojnie użyć TNY278PN różnice w stosunku do 178PN są

    Dzięki za info. I jak tu wierzyć datasheet. Mam pdf-a, w którego tyrule
    stoi:

    "TNY174-180

    TinySwitch-LT Family

    Energy Efficient, Offline Switcher with

    Enhanced Flexibility and Extended Power Range"

    I dalej w treści róznice są w mocy scalaka. Aplikacja jest identyczna. O co
    w takim razie moze chodzić. Jeśli znajdziesz chwilę, wyjaśnij w czym rzecz.

    Jeśli bdzie trzeba znajdę link do tego PDF-a, albo wrzucę go na stronę.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-11-28 13:07:54
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał:

    > Jeśli bdzie trzeba znajdę link do tego PDF-a, albo wrzucę go na stronę.

    http://remek62.republika.pl/Tymcz/TNY176PN.pdf

    Pzdr

  • 10. Data: 2016-11-28 13:46:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kamil,

> [...]
    > w takim razie moze chodzić. Jeśli znajdziesz chwilę, wyjaśnij w czym rzecz.

    Ale o co pytasz? O różnicę między 178 a 180 - jest to różnica w
    prądzie szczytowym. Jeśli transformator był policzony dla TNY178, to
    prąd szczytowy TNY180 będzie go nasycał.

    Jeśli pytasz o różnicę między 178 a 278 - 278 ma zabezpieczenie UV/OV,
    którego NIE MUSISZ używać. Jeśli nie dasz rezystorów pomiędzy
    +zasilania a nóżkę EN/OV, to 278 będzie się zachowywał identycznie jak
    178.

    > Jeśli bdzie trzeba znajdę link do tego PDF-a, albo wrzucę go na stronę.

    Nie trzeba - mam już dokumentację. Tak jak pisałem - ciekawe, że Power
    Integrations się nie przyznaje do tej serii i na ich stronie nie ma
    ani słowa, choć pierwszą serię TinySwitch mają w archiwum...

    Ten powód jest już wystarczający, żeby użyć TNY278 zamiast 178.

    --
    Best regards,
    RoMan