  • 101. Data: 2009-01-01 21:13:55
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello futszaK,

    > skoro jesteś taki mądry to zgłoś się do TP, że wynalazłeś genialny
    > algorytm na filtrowanie spamu

    Jak mi sąsiad zaczął generować duży ruch na tym porcie, to go
    odciąłem. Wysycił cały upload ruchem na jednym porcie - tak ciężkie do
    wykrycia?

    > baaaa, tp ?
    > dostaniesz robote w google, bo w/w ostatnio zaczęło mieć z tym pewne
    > problemy (wcześniej filtrowało spam bez problemów)

    Siakoś nie zauważam problemu.

    > skoro mój samochód jest w stanie jechać 170km/h to nie życze sobie
    > stawiania jakichkolwiek ograniczeń prędkości wynikającej z nieudolności
    > właścicieli dróg

    Nie. Nie życzę sobie stawiania ograniczenia prędkości do 40 km/h na
    autostradzie. "Bo i tak przekraczają".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 102. Data: 2009-01-01 21:22:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz> writes:

    I jeszcze:

    > 6. Jesli komus nie dziala ulubiony serwer IRC, to proponuje zglosic
    > sie do admina, zeby zrobil z nim porzadek. Wowczas calkowicie
    > automatycznie zostanie usuniety z blacklisty i bedzie mozna z niego
    > korzystac.

    Uważasz, że ludzie, którym odcięto dostęp do www.gimp.org w ogóle
    kiedyś słyszeli o jakimś irc?

    Uważasz, że reakcja abuse@tp na reklamacje jest prawidłowa?

    I last, but not least, całkowicie pominąłeś milczeniem opisywane
    przypadki blokowania radiostacji internetowych czy serwerów WWW, na
    adresach, na których nic nigdy nie słuchało na porcie 6667.
    Jeśli fakty nie pasują do teorii...

    MJ

  • 103. Data: 2009-01-01 21:23:17
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On Thu, 01 Jan 2009 22:11:31 +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Bo port MSA nie istnieje, tak?

    to kto zrobi prosty test, czy port MSA jest dostepny na dom-
    inujacych polskich portalach / dostawcach hostingu... a potem
    mozna wrocic do dyskusju ((-;

    -j.

  • 104. Data: 2009-01-01 21:24:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Kocur wrote:

    > Ciekawe że w multimo dzwonią do klientów rozsyłających spam i nie ma
    > żadnych kretyńskich blokad.

    ja tam wole zamiast wydawać pieniądze na wydzwanianie po klientach,
    wydać ją na polepszenie im jakości czy niezawodności świadczonych usług

    > Na radiówce za to był natychmiastowy automatyczny ban na Internet i
    > informacja w przeglądarce.

    jak się komuś chciało to robić...

    ja mam ciekawsze rzeczy do roboty, a od pół roku nikt nowy nie dzwonił o
    odblokowanie portu 25

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 105. Data: 2009-01-01 21:33:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    robert <r...@r...org.pl> writes:

    > to kto zrobi prosty test, czy port MSA jest dostepny na dom-
    > inujacych polskich portalach / dostawcach hostingu... a potem
    > mozna wrocic do dyskusju ((-;

    Jakby klienci nie mogli wejsc na 25, to 587 by sie zaraz pojawilo. 8-)

    Zreszta - gmail i wszystkie pochodne (gazeta) mają, interia ma, o2
    ma, wp ma...

    Tak, tak, wiem, onet nie ma.

    MJ

  • 106. Data: 2009-01-01 21:37:49
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    > Jest tu admin jednego z tych serwerow, ktory temu przeczy. Znaczy
    > Szymon Sokół kłamie, nie umie obsługiwać swojego serwera czy co?

    Ja nic takiego nie napisalem! Napisalem jedynie, ze na sporzadzonej
    automatycznie dosc niezaleznie wedlug bardzo ogolnych regul na podstawie
    danych z sond itd liscie sie znalazl. To dobry punkt wyjscia do
    zastsnowienia sie *dlaczego* i znalezienia rozwiazania. Albo trzeba
    usprawnic algorytm, albo trzeba niestety (?) wyciac boty. Obie rzeczy
    wymagaja chwili by sie nad nimi pochylic. Do czego zachecam i zapraszam.

    > Bo port MSA nie istnieje, tak?

    A wytlumaczysz Pani Regulator i 2mln userow co to MSA? :-)

    k.

  • 107. Data: 2009-01-01 21:40:48
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Paweł Tyll wrote:

    > Problemem są ludzie, którzy nie mają pojęcia o komputerach i internetach.
    > Nie traćmy może tego z oczu?

    true true

    od jakiegoś miesiąca mam włączoną w telefonie obsługę połaczeń
    oczekujących, klient dostaje komunikat że numer jest aktualnie zajety i
    co nalezy zrobić

    komunikat jest wygłaszany w języku polskim w tempie serwisów
    informacyjnych radia maryja (czyli 3 razy wolniej niż w radiu zet)

    efekt ?
    połowa dzwoniących tego nie rozumie, są pretensje "wiecznie sie nie
    mozna dodzwonić" itp. zaś ja doszedłem do wniosku że ludzie to debile i
    nie warto się nimi denerwować

    nie działa ołtluk ?
    to se zawołaj informatyka

  • 108. Data: 2009-01-01 21:43:06
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > Wystarczy, że
    > się rozejdzie kilka prawdziwych historii jak to znajomy kliknął, a po
    > tygodniu przez miesiąc czasu załatwiał ponowne przyłączenie do Internetu.

    a ile przy tej okazji powstanie nieprawdziwych historii...

    .co nie zmienia faktu, że pomysł sensowny

  • 109. Data: 2009-01-01 21:54:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Dlatego powinni wpuszczac ruch do wybranych serwerow. Nie wiem jak to
    > sie ma do outlookow, ale moze zamiast tego daloby sie uzyc 587. Pisza
    > co miesiac do abonentow kolorowe kwitki o roznych swoich jakichs
    > videostradach, to mogliby raz do roku napisac o sensownych sposobach
    > korzystania z poczty elektronicznej.

    pieniądze na kolorowe świstki idą z innych funduszy

  • 110. Data: 2009-01-01 22:02:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Michal Jankowski wrote:

    > I tak do mnóstwa miejsc ich poczta nie dojdzie, chyba że przez
    > pośrednie serwery... Jak ktoś chce zostać administratorem, to lepiej
    > wyjdzie na wydaniu paru groszy na stałe IP...

    jak ktoś chce się uczyć administracji to powinien posiąść umiejętność
    samodzielnego rozwiązywania tego typu problemów bez konieczności
    kupowania stałego adresu IP