  • 11. Data: 2008-12-30 17:21:56
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 30 Dec 2008 09:17:52 +0100, Michal Jankowski napisał:
> [...]
    ezpieczenia.przed.botnetami.html

    > I TEN KONKRETNY serwer jest kontrolerem jakiegoś botneta?

    U mnie również na łączu ATM z &FTP dostęp do gimpa jest zablokowany. Już piszę
    reklamacje.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 12. Data: 2008-12-30 17:28:58
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    Szymon Sokół wrote:

    > Mam wrażenie, że tak (a ściślej to pewnie nie z literami, tylko słuchające
    > na porcie 6667 - możesz zrobić eksperyment, wystaw gdzieś ircserver i
    > zobacz, czy Cię wytną ;->).

    Na moje oko znowu spięli MAPS (as3402) z blackholingiem.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 13. Data: 2008-12-30 18:44:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > Mam wrażenie, że tak (a ściślej to pewnie nie z literami, tylko słuchające
    > na porcie 6667 - możesz zrobić eksperyment, wystaw gdzieś ircserver i

    Prawdziwy ircserver czy cokolwiek na tym porcie? Jak blokuja /32 to
    wlasciwie moge jakis jeden adres poswiecic...

    MJ

  • 14. Data: 2008-12-30 19:11:52
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > No i czy to oznacza, ze nie mozna zaczac od 25/tcp?

    Można, ale niewiele ma to wspólnego z tematem.

    --
    ŁT

  • 15. Data: 2008-12-30 19:17:14
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Prawdziwy ircserver czy cokolwiek na tym porcie? Jak blokuja /32 to
    > wlasciwie moge jakis jeden adres poswiecic...

    No bez jaj. Raczej jest dosyć łatwo namierzalne to, jak ci wszystkie maszyny
    (zarażone) z klasy /11 nagle usiłują się komunikowac z jednym /32 i
    portem 6667 tegoż. Bardzo dobrze, że coś takiego jest uwalane. Inni, duzi
    też powinni. Niektórzy może nawet będą. ;)

    --
    ŁT

  • 16. Data: 2008-12-30 19:25:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> writes:

    > No bez jaj. Raczej jest dosyć łatwo namierzalne to, jak ci wszystkie maszyny
    > (zarażone) z klasy /11 nagle usiłują się komunikowac z jednym /32 i
    > portem 6667 tegoż. Bardzo dobrze, że coś takiego jest uwalane. Inni, duzi

    Znaczy - pracujesz w abuse TPSA i wiesz na pewno, ze taki fakt mial
    miejsce, czy odpowiadasz na zasadzie "widocznie musialo, skoro
    doszlo"?

    MJ

  • 17. Data: 2008-12-30 19:42:23
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

> [...]

    > Znaczy - pracujesz w abuse TPSA i wiesz na pewno, ze taki fakt mial
    > miejsce, czy odpowiadasz na zasadzie "widocznie musialo, skoro

    Nie pracuję w tpsa, ale zdziwiłbym się, gdyby było inaczej, niż napisałem.

    --
    ŁT

  • 18. Data: 2008-12-30 19:50:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> writes:

    > Nie pracuję w tpsa, ale zdziwiłbym się, gdyby było inaczej, niż napisałem.

    Znaczy nic nie wiesz.

    Przypadki blokowania nie tych co trzeba oczywiscie nie sa ci znane.

    MJ

  • 19. Data: 2008-12-30 19:54:49
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Znaczy nic nie wiesz.
    >
    > Przypadki blokowania nie tych co trzeba oczywiscie nie sa ci znane.

    Pomyłki się zdarzają wszędzie...

    --
    ŁT

  • 20. Data: 2008-12-30 23:28:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > Pomyłki się zdarzają wszędzie...

    Są takie firmy,ktore mają wpisane słowo "POMYłKA" w kulturę korporacyjną.
    Niektóre z nich maja jeszcze motto: "Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak
    zwykle".

    M.