  • 481. Data: 2004-02-20 21:11:07
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to jarek posłał(a) w świat wiadomość
    <3...@h...net81.citysat.com.pl>

    Śmieszne jest to:
    "zmienia maca w systemie [ciach]"
    Szast prast ^^^^^^^

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 482. Data: 2004-02-20 21:11:07
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to f...@i...pl posłał(a) w świat wiadomość
    <P...@i...pl>

    Minuta co dwa dni na zmianę IP odliczona.

    > On ma w domu zawsze aktualny pelen backup calego Internetu ;>
    Na prhn za cienkie.

  • 483. Data: 2004-02-20 21:11:10
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
    <c10hfl$2omi$1@news2.ipartners.pl>

    > jeszcze maly update, sciagnalem mozille 1.6 i co ? i smiga tak jak powinno,
    > moze na ftp.tpnet.pl nie ma aktualnej wersji ? ;-)
    MD5 nie porównywałem. :-p

    http://www.bluu.net
    "Sieci osiedlowe" - jak nie działało, tak nie działa.

    > na operze faktycznie nie dziala menu
    Natomiast
    http://www.ssm.bluu.net
    pod Mozillą działa. Sukces. :-)

  • 485. Data: 2004-02-20 21:11:20
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to Tomasz Paszkowski posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@s...e-wro.net>

    > Moim zdaniem w maksymalnym peeku pracuje 30% populacji wszystkich neostrad.

    Tylko 30% Neostrad przekracza miesięcznie 5 GB ściąganych danych.
    Informacja oficjalna z TP.

  • 484. Data: 2004-02-20 21:11:20
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <2...@h...net81.citysat.com.pl>

    > Sprzedajemy lacza 256/128/64Kbps i zganij co najczejsciej kupuja -
    > 64Kbps, bo to wystarcza wiekszosci i jest na kazda kieszen.

    http://tinyurl.com/2enyk
    Telewizja kablowa CITY-SAT TVK Gordzielik Strzelce Opolskie

    Żeby jeszcze strona WWW działała, to bym z czystej ciekawości zerknął na
    ceny.

  • 486. Data: 2004-02-20 21:11:54
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Paweł Małachowski posłał(a) w świat wiadomość
    <2...@s...zin.lublin.pl>

    > Całkowita zgoda,
    (...)
    > ponownie zgoda, przecież tak to naświetlałem,
    (...)
    > I to również jest prawda, nie widzę w tym nic dziwnego,
    To został tylko jeden punkt.

    > Profesjonalne radio kosztuje dużo. A i tak TAKIE SIECI POWSTAJĄ
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > (np. w Lublinie wystartowało przecież Pro-Futuro).
    > Niektóre nawet padają, w inne pompuje się pieniądze. ;)
    > A darmowe g.... na 2.4GHz to nie ten poziom.
    (...)
    > Ot właśnie do niedawna była taka firma w Lublinie, radio do końcowego
    > użytkownika oferowali, 2.4GHz, a jakże, własne PA /18, plany
    > uderzenia na Polskę (!). Była. FREEway się nazywała.
    A skoro dotarcie do Kowalskiego kosztuje dużo, to cóż się dziwić tym,
    którzy ponieśli koszta inwestycji, że nie chcą "oddawać" tej ostatniej
    mili?

    > A co mnie on obchodzi?
    > Fakt jest taki, że wszyscy operatorzy do wszystkich sprzedają łącza
    > tanio, i tylko kosztowne dojście do TPSA cenę tych łączy podraża.
    Ciekawe, co by było, gdyby ceny Polpaku spadły znacząco.
    Właściciele kablówek i osiedlówek zgarnęliby premię do kieszeni, obniżyli
    abonament, czy dokupili łącza?

    > Wiem tyle, że swego czasu poszedłem jako lokator do Prezesa, że chcę
    > zrobić ASK na osiedlu itd., a on zawołał technicznego i zapytał, czy
    > nie zostały jeszcze jakieś linki na przewieszki.
    [ciach]
    Spółdzielnia w krainie Shreka? :-)

  • 488. Data: 2004-02-20 21:11:54
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 19 luty 2004 roku,
    kiedy to OGONek~ posłał(a) w świat wiadomość
    <c124s7$fsh$1@pippin.warman.nask.pl>

    > Noooooo a o tym ze MAC adres karty mozesz zmienic to nie slyszales.
    > Zaiste kosmiczna technologia...

    Nauczana już w szkole podstawowej?

    ROTFL

    Nie ma to, jak się odezwie ktoś z klapkami na oczach.

  • 487. Data: 2004-02-20 21:11:54
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to Paweł Małachowski posłał(a) w świat wiadomość
    <2...@s...zin.lublin.pl>

    > Nie mówię, że to Twoje imaginacje. Współczuję jedynie, że w takiej żyjesz.
    Katowice istnieją tylko w mojej imaginacji?!
    EOT.

    > I jest podwyższony. :)
    Żartujesz?!

  • 489. Data: 2004-02-20 21:25:07
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:
    > http://www.bluu.net
    > "Sieci osiedlowe" - jak nie działało, tak nie działa.
    No to masz problem ze swoją przeglądarką. Bo strona nie jest aż tak źle
    napisana aby się nie wyświetlała w Mozilli.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 490. Data: 2004-02-20 21:29:01
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 19 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
    <c11ljd$frt$1@news.onet.pl>

    > Sa to przedewszystkim firmowe lany polaczone ze swiatem.
    > To one placa serwisowym prawniczym czy informmacyjnym za content.
    > To pracownicy tych firm sa celem reklamodawcow bo
    > a) maja wplyw co firma kupuje
    > b) maja bardzo sprofilowany sposob korzystania z sieci przez co trafia sie
    > do nich niemal idealnie.

    19 lutego 2004 r. - ostateczny krach systemu korporacji (portalowej i
    serwisowej ;-).
    Agora zamyka Dziecko, Kuchnię oraz Samochody.
    Znika Interia, Gry OnLine, msza za Wirtualną Polskę nie została w
    niebiosach wysłuchana...

    Nastał dzień apokalipsy. Werdyktem sędziów dnia ostatecznego ogłoszono, że
    kulturalno-społeczno-rozrywkowy internet "po godzinach" nie ma podstaw by
    istnieć.

    Wysłannicy z piekła rodem donoszą, że podobny los czeka telewizję, kolorową
    prasę i radio. Telewidzowie, czytelnicy i słuchacze nie są warci funta
    kłaków i nie ma najmniejszego sensu dla nich wydawać prasy czy nadawać
    program TV.

    P.s.
    Ponownie w tym wątku dziękuję Ci za poprawienie nastroju.