  • 491. Data: 2004-02-20 21:47:28
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 20 luty 2004 roku,
    kiedy to Pawel Posiewala posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@j...prz.rzeszow.pl>

    > No to masz problem ze swoją przeglądarką. Bo strona nie jest aż tak źle
    > napisana aby się nie wyświetlała w Mozilli.

    Strona się wyświetla, ale link m.in. do sieci osiedlowych nie działa.
    Podobnie "Łącza internetowe", "Komputery", "Sklep".

    Rada na przyszłość: najpierw sprawdzaj, potem pisz.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 492. Data: 2004-02-20 22:00:08
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:

    > Strona się wyświetla, ale link m.in. do sieci osiedlowych nie działa.
    > Podobnie "Łącza internetowe", "Komputery", "Sklep".
    Za słabo naciskałeś przycisk myszy.

    > Rada na przyszłość: najpierw sprawdzaj, potem pisz.
    A Ty sprawdź, czy to naprawdę jest odnośnik...

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 493. Data: 2004-02-20 22:24:45
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 20 luty 2004 roku,
    kiedy to Pawel Posiewala posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@j...prz.rzeszow.pl>

    > A Ty sprawdź, czy to naprawdę jest odnośnik...

    A co to jest? Bubel?

  • 494. Data: 2004-02-20 23:17:44
    Temat: Re: TPNET - POL34 [OT] (was: TPNET - POL34)
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On 20 Feb 2004 16:33:17 GMT, Wojciech Myszka wrote:
    > między innymi, na czym polega różnica pomiędzy przedsiębiorstwem
    > socjalistycznym a kapitalistycznym. Otóż to pierwsze ma przynosić
    > zysk. To drugie, zaś, zaspokajać potrzeby społeczne.

    chyba coś pomyliłeś ....

    B.

    --
    Popieram program obniżenia podatków: www.odpowiedzialnosc.org

  • 495. Data: 2004-02-21 01:12:37
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 20 luty 2004 roku,
    > kiedy to Pawel Posiewala posłał(a) w świat wiadomość
    > <s...@j...prz.rzeszow.pl>

    > A co to jest? Bubel?

    nic o nas bez nas, pojawi sie w odpowiednim czasie
    chyba latwo zauwazyc ze jest to grafika, jak bedzie trzeba bedzie link
    a pozatym o co chodzi ;-) podalem adres do informacji jakie chciales
    zasiegnac, zreszta google tez nie bola ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 496. Data: 2004-02-21 02:46:30
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@g...tam>

    On 2004-02-19, jarek <j...@f...address.from.pl> wrote:

    > Poprosze o przepis jesli to nie tajemnica.

    6-cio pak piwa proszę.

    > Bardzo mnie to zainteresowalo wiec jesli mozna to poprosze o przepis
    > poraz 2-gi.

    Inni już to zrobili :-p

    kd.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 497. Data: 2004-02-21 02:59:55
    Temat: Re: TPNET - POL34 [OT]
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> wrote:
    > chyba coś pomyliłeś ....

    Oj nie. Zastanów się głębiej. :)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 498. Data: 2004-02-21 06:20:12
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
    <c16bap$47d$1@news2.ipartners.pl>

    > nic o nas bez nas, pojawi sie w odpowiednim czasie
    > chyba latwo zauwazyc ze jest to grafika, jak bedzie trzeba bedzie link
    > a pozatym o co chodzi ;-)
    Z *pełną premedytacją* wcielam się w rolę Klienta Szaraka, który nie
    analizuje kodu i nie wie, że to tylko obrazek i powinien szukać innej
    strony. :-)

    > zreszta google tez nie bola ;-)
    Z Googla mam ten link.
    A nie ten, który mi podałeś.
    > podalem adres do informacji jakie chciales
    > zasiegnac

    P.s.
    Podpięcie tego drugiego linka pod obrazek "Sieci osiedlowe" nie przemęczy -
    IMHO - webmajstra. :-)

  • 499. Data: 2004-02-21 06:24:56
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Sat, 21 Feb 2004 00:17:44 +0100, Bronek Kozicki <b...@r...pl>
    wrote:

    >chyba coś pomyliłeś ....

    No, dokładnie na odwrót miało być :-)
    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 500. Data: 2004-02-21 09:09:45
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    > A co to jest? Bubel?
    Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył, że grafika.

    pozdrawiam,