  • 501. Data: 2004-02-21 11:23:57
    Temat: Re: [OT] TPNET - POL34
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    > kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
    > <c16bap$47d$1@news2.ipartners.pl>
    > Z *pełną premedytacją* wcielam się w rolę Klienta Szaraka, który nie
    > analizuje kodu i nie wie, że to tylko obrazek i powinien szukać innej
    > strony. :-)

    jak sie ktos chce czegos dowiedziec to dzial kontakt jest rozbudowany

    > P.s.
    > Podpięcie tego drugiego linka pod obrazek "Sieci osiedlowe" nie
    > przemęczy - IMHO - webmajstra. :-)

    tak jak mowilem, bedzie w odpowiednim czasie

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 502. Data: 2004-02-21 11:43:14
    Temat: Re: TPNET - POL34 [OT]
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Wojciech Myszka <m...@n...eu.org> wrote:
    > No, dokładnie na odwrót miało być :-)

    No coś Ty! Socjalistyczne jest nastawione na zysk (dyrekcji), bez
    zważania na koszty i inne takie. Kapitalistyczne musi zaspokajać
    potrzeby społeczne, bo jak nie będzie, to nikt ich produktów nie
    będzie kupować. :-)))

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 503. Data: 2004-02-21 12:35:35
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On 21 Feb 2004 11:43:14 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>
    wrote:

    >No coś Ty! Socjalistyczne jest nastawione na zysk (dyrekcji), bez
    [...]
    No dobra - to w końcu Ty jesteś bliżej fachowców, ale ja to
    zapamiętałem inaczej: zysk (dyrekcji) zależny był od jej znajomości,
    w taki oto sposób, że to one decydowały czy było się dyrektorem firmy
    o dobrej pensji czy też odwrotnie...

    Natomiast to jak TP SA rozprawiła się (wbrew naszemu Narodowemu
    Interesowi) z konkurencją w połączeniach międzysstrefowych świadczy,
    że dziś, jeżeli tylko się okaże, że z taryfikacji za ruch między
    POL34 a ich siecią, tudzież z dzierżawy studzienek i kanałów w
    miastach da się lepiej żyć niż z podłączania telefonów i dostarczania
    internetu - da sobie z tym ostatnim spokój...

    Nawet jeżeli ktoś, gdzieś, widział jakieś zapisy mówiące że powinno
    być inaczej :-)

    Wojtek ---(___C'>

  • 504. Data: 2004-02-21 13:17:36
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "Kajetan" <kajetan@chrobot..krakow.pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości
    > Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    > kiedy to Tomasz Paszkowski posłał(a) w świat wiadomość
    > <s...@s...e-wro.net>

    > Tylko 30% Neostrad przekracza miesięcznie 5 GB ściąganych danych.
    > Informacja oficjalna z TP.

    *TYLKO* ? Przeciez to ponad 150MB dziennie, kto normalny tyle sciaga?

  • 505. Data: 2004-02-21 13:19:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Feb 2004 22:10:42 +0100, w <pyvnci9vg2y1$.dlg@vahanara.pl>, Janusz -
    Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(-a):

    > Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    > kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość
    > <l...@4...com>

    > Kiedy brakło argumentów...

    Jakich argumentów????????
    To ty nie masz żadnych, a twój słowotok po prostu już jest męczący.
    To że nie masz racji, to jest jasne, ale jaki jest sens z tobą dyskutować?
    Szkoda czasu.

  • 506. Data: 2004-02-21 13:26:58
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]

    >*TYLKO* ? Przeciez to ponad 150MB dziennie, kto normalny tyle sciaga?

    Zależy, jak definiujesz "normalnego". Jeśli przyjąć, że przeciętny użytkownik
    Internetu jest piratem video... (jeden przeciętny film - 600-700MB, powiedzmy
    2 razy w tygodniu, i już masz swoje 5GB miesięcznie).
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 507. Data: 2004-02-21 13:31:11
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    kiedy to Kajetan posłał(a) w świat wiadomość
    <c17mcn$n11$1@srv.cyf-kr.edu.pl>

    > *TYLKO* ? Przeciez to ponad 150MB dziennie, kto normalny tyle sciaga?

    Na przykład ja.
    Włączam radio
    http://www.shoutcast.com/waradio.phtml?bitratelessth
    an=320
    i w ciągu dnia mam nawet więcej, niż 150 MB samego strumienia audio.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 508. Data: 2004-02-21 13:31:11
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c17f4u$oj5$1@news2.ipartners.pl>

    > tak jak mowilem, bedzie w odpowiednim czasie

    Ja bym mu wstrzymał premię w piwie aż do czasu uzupełnienia braków na
    głównej stronie . :-D

  • 509. Data: 2004-02-21 13:31:12
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    kiedy to Pawel Posiewala posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@j...prz.rzeszow.pl>

    > Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył, że grafika.

    Gdybyś to pisał na pl.comp.www to może kilka osób by zarechotało ze
    śmiechu.

    Ale strona skierowana jest do klientów nie mających raczej pojęcia o HTMLU
    i w tym kontekście twój komentarz jest żałosny.

  • 510. Data: 2004-02-21 13:33:38
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <4...@4...com>

    > To że nie masz racji, to jest jasne, ale jaki jest sens z tobą dyskutować?
    > Szkoda czasu.

    Nie trać go więc, o Jaśnie Oświecony.

    ROTFL

    Ale i tak dzięki za poprawienie humoru.