  • 11. Data: 2017-09-06 12:43:16
    Temat: Re: Tablet Pentagram Quadra zszedł.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 10:27, Chris pisze:
    /.../

    > Taki podałeś w linku z hardreset: PENTAGRAM QUADRA 7 ULTRA SLIM

    To Sebastian. Na razie ni mam kabelka i jestem chory. I Windows ni mam w
    sumie. Chociaż może mam?

  • 12. Data: 2017-09-06 13:58:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 12:43, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 06.09.2017 o 10:27, Chris pisze:
    > /.../

    > To Sebastian. Na razie ni mam kabelka i jestem chory. I Windows ni mam w
    > sumie. Chociaż może mam?

    Masz ten?

    http://www.pentagram.pl/quadra-9-7

    Ja o ile pamiętam mam taki model i trzeba mieć kartę SD, wgrać na nią
    obraz systemu, odpalić tablet z kartą i system się wgra od nowa, tak
    zrobiłem z martwym tabletem i działa do dziś, żona gra w angry birds :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 13. Data: 2017-09-06 23:39:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 13:58, Chris pisze:
    /.../
> [...]
    > obraz systemu, odpalić tablet z kartą i system się wgra od nowa, tak
    > zrobiłem z martwym tabletem i działa do dziś, żona gra w angry birds :)

    http://www.pentagram.pl/quadra-mini-pro-ips-7.85
    To mam kufnia

  • 14. Data: 2017-09-07 11:20:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 23:39, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 06.09.2017 o 13:58, Chris pisze:
    > /.../

    > http://www.pentagram.pl/quadra-mini-pro-ips-7.85
    > To mam kufnia

    No to lipa bo nie widzę obrazu systemu:( mój dało się uratować.