  • 21. Data: 2016-06-27 16:07:50
    Temat: Re: Tablet - moze pomozecie w wyborze
    Od: atm <...@v...pl>

    > A co ma gwarancja do kiepskiej jakości podzespołów i matrycy ?
    >
    > JA mam sony a młody Prestigio i wiem jaka jest różnica jakości. Dodam że
    > nie jeden tablet już widziałem bo siedzę w branży IT i przewala mi się
    > tego towaru troszkę przez ręce :)

    Kiano wypadl calkiem dobrze w pierwszym kontakcie. Bardzo fajnie
    wykonany, ekran zupelnie przyzwoity. Slabo wypada jednak połączenie 1GB,
    bloatware i systemu 4.x w ktorym chyba nie da sie po prostu wyłączyć
    aplikacji?
    Jest tez wersja Kiano "super", ktora spelnialaby moje warunki...gdyby
    byla latwo dostepna. Oczywiscie w praniu moze sie okazac, ze zasieg nie
    taki jak w firmowych itd.

  • 22. Data: 2016-06-27 16:24:31
    Od: atm <...@v...pl>

    > http://www.x-kom.pl/p/202537-urzadzenie-hybrydowe-2-
    w-1-colorovo-citytab-supreme-win-81-32gb-office-klaw
    iatura.html
    > Mam, używam od roku chyba, złego słowa nie powiem.

    Dzieki, jednak raczej odpada z powodu systemu. Nie ma tez modemu GSM,
    rozdzielczosc podstawowa.

  • 23. Data: 2016-06-27 16:42:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Jun 2016 12:26:16 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Tabel jak dla mnie to min 10" a nie 8" to ma zastąpić wygodną pracę
    na
    > dużym ekranie, małe ekrany to są w telefonach :)

    ok ale czy są tablety o prawidłowych proporcjach powyżej 10"?
    Jest jakaś dziwna moda, że 9 7" mają prawidłowe proporcje a już 10"
    i więcej są już takie dziwne wąskie. Można kupić tablet z proporcjami
    jak w 9.7" (bliższe 4:3) ale o większym rozmiarze?

    --
    Marek

  • 24. Data: 2016-06-27 17:02:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 16:24:39 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Dzieki, jednak raczej odpada z powodu systemu.
    Akurat dla mnie to zaleta, ale jak tam kto woli.
    >Nie ma tez modemu GSM,
    Mój ma- net z karty Heyach mi działał jak kiedyś testowałem.
    > rozdzielczosc podstawowa
    A jakie to ma znaczenie przy 10calach?

  • 25. Data: 2016-06-27 17:33:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 17:02, Kris wrote:

    > Akurat dla mnie to zaleta, ale jak tam kto woli.
    > Mój ma- net z karty Heyach mi działał jak kiedyś testowałem.
    > A jakie to ma znaczenie przy 10calach?

    Ogromne, mam teraz iPada 2 pewnie z podobna rozdzielczoscia. Dalekie
    jest to od super ostrego obrazu. I tak jak w przypadku telefonow
    tworzenie hiper rozdzielczosci jest niezauwazalne przy zwyklym
    uzytkowaniu tak w przypadku tabletow minimum FullHD ma sens ze wzgledu
    na zdecydowanie wiekszy ekran.