    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Tablet w aucie
    Date: Thu, 05 Jul 2018 13:33:41 +0200

    Mam w domu nieużywany tablet 8".

    Wymyśliłem, że zrobię sobie z niego ekran w aucie do nawigacji.
    O ile montaż nie powinien przysparzać problemów (kwestia znalezienia
    odpowiedniego uchwytu i puntu zamocowania), o tyle problemem jest uniknięcie
    lepkich rączek (chowanie raczej odpada -- nie chce mi się, to ma być wygodne
    :).

    Robił ktoś coś takiego?
    W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
    Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.