  • 31. Data: 2008-01-08 17:32:56
    Temat: Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > działa u mnie od ponad półtora roku. awarii nie stwierdzono, choć odbieram
    > sobie sam (co jest wadą na chwilę obecną)

    W jaki sposob? Wlasna radiolinia z ich wezla?

  • 32. Data: 2008-01-08 17:37:50
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 08.01.2008 piotr::kapczuk <p...@d...hoop.pl.invalid> napisał/a:
    > A jak z transferami z zgranicy ?
    z ftp.kernel.org podobnie - na exatelu mam jakies 3mbity na manie ok
    4mbit.
    Z ftp.funet.fi - do wolnego na laczu (na exatelu jakies 6mbit wolnego
    mam w tej chwili i tyle leci).

    Jak sprawdzic cos konkretnego zapraszam na priv ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 33. Data: 2008-01-08 18:54:41
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    ttt pisze:

    > W jaki sposob? Wlasna radiolinia z ich wezla?

    raptory - mam do węzła exatela 600 metrów

    Wojtek

  • 34. Data: 2008-01-08 18:59:48
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Odświeżę wątek. Jeśli w GTS ssie zagranica w Netii padaka a w TP słaba
    > obsługa, to od kogo proponujecie wziąść łącze ?

    atman działa dobrze, przynajmniej na dzień dzisiejszy

    Marcin

  • 35. Data: 2008-01-08 19:37:54
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    to też swoje 3grosze o Exatelu walne :)
    a co :)

    mamy exatela już przeszło 2 lata

    Exatel działa ok jak działa :)
    łącze wysyca się na maxa

    awarie:
    jeśli jest jakaś awaria globalna to jest sprawnie usuwana (zaliczyłem
    jedną taką)
    za to lokalne..

    serwis ma do nas 200km
    4h na starcie idzie w powietrze :(

    serwis.. to jest to co boli u nich

    --
    pozdros
    icek

  • 36. Data: 2008-01-08 19:53:53
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    piotr::kapczuk pisze:

    > Odświeżę wątek. Jeśli w GTS ssie zagranica w Netii padaka a w TP słaba
    > obsługa, to od kogo proponujecie wziąść łącze ?

    wlasnie przechodzimy z gts (20Mbit, cesja na innego operatora) na netie
    (metro ethernet, nowa usluga - ciutke inne trasy, w tej chwili 50Mbit)
    zagranica o niebo lepiej, czasy po polsce wieksze. rok temu bylem
    naprawde zadowolony z gts-u, dzis szkoda gadac.

    zostal nam jeszcze jeden gts do ubicia (25Mbit), ale tu mamy umowe na
    czas nieokreslony :]

  • 37. Data: 2008-01-09 08:29:58
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 08.01.2008 Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał/a:
    > atman działa dobrze, przynajmniej na dzień dzisiejszy

    U mnie ogolnie dziala dobrze. Mam radiolinie E3 (Ericsson) juz prawie rok
    i nigdy nie bylo zadnych problemow.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 38. Data: 2008-01-09 09:31:27
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    łącze kilkudziesięcio megabitowe od EXATELA od kilku miesiecy.
    Dostęp po światełku, jak na razie 0 awarii, dostępność przepsutowości 100% o
    każdej porze dnia.
    Zapowiedzi z wyprzedzeniem tygodniowym o planowanych pracach wyłacznie w
    porach nocnych.
    Jak na razie to dla mnie rewelka.
    Lokalizacja Rybnik.
    Ceny udało mi się wynegocjować dużo ciekawsze niż ATM i GTS, TP S.A. S3 itp.
    Aczkolwiek pierwsza kalkulacja była bardzo niekorzysta więc długo
    negocjowaliśmy ;)

    Szukam kogoś kto się przyłączy bo mam chrapkę na 100Mbps.

  • 39. Data: 2008-01-09 09:36:44
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    zawsze możesz się przeprowadzić :D (żart)
    do mnie naszczęscie ma ok 30km