  • 1. Data: 2007-12-22 03:25:18
    Temat: serwerownia na poludniu kraju ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Witam!

    Tak, to jest problem polskiego internetu, bo na poludniu kraju nie ma
    porzadnej serwerowni! ;)

    Szukam *profesjonalnej* serwerowni (dostep 24/h, remote hand 24/h,
    administratorzy / NOC dostepni 24/h, UPSy, agregat, ochrona 24/h,
    conajmniej kilka niezaleznych lacz do najwiekszych operatorow) na kolokacje
    wlasnych maszyn.

    Odpalam nowa platforme sprzetowa i moglbym ja juz "testowo" wladowac do
    nowej serwerowni. Obecnie korzystam z GTS-Energis Piaseczno - jest niby OK
    ale pojawiaja sie czasem rozne drobne problemy, a i wolalbym wszystko
    trzymac gdzies blizej mnie (gorny slask). Interesuja mnie glownie Katowice
    / Wroclaw / Krakow i okolice. I tak szukam szukam i nic nie ma :(

    Na juz biore cala szafe i 40-50Mbit lacza.
    Czekam na oferty :) Wybaczcie leciutki offtopic ale tu siedza chyba wszyscy
    przedstawiciele powazniejszych firm i licze, ze sie cos mi sie uda
    znalezc:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2007-12-22 07:28:25
    Temat: Re: serwerownia na poludniu kraju ?
    Od: g...@p...com

    On 22 Gru, 04:25, Adam Szendzielorz <a...@N...pl> wrote:
> [...]
    > Czekam na oferty :) Wybaczcie leciutki offtopic ale tu siedza chyba wszyscy
    > przedstawiciele powazniejszych firm i licze, ze sie cos mi sie uda

    Witam.

    Zajrzyj na www.webinn.pl . Maja serwerownie w interesujacym Cie
    rejonie.

    Grzegorz.

  • 3. Data: 2007-12-22 07:56:14
    Od: grindej <g...@N...trzepak.pl>

    Dnia sobota 22 grudzień 2007 08:28 g...@p...com napisał(a):

> [...]

    Zapytaj w ATM'ie. Mają oddział katowicki i coś ostatnio wspominali o
    otwieraniu jakiegoś centrum danych w Altusie. Ale czy otworzyli - nie wiem.

  • 4. Data: 2007-12-22 09:37:35
    Od: "Bartek Serda" <bartek(z uk na pl)@hfm.uk>

    Adam Szendzielorz wrote:
    [cut]
    Katowice, Jordana 25, EXATEL S.A.
    Na grupie nic więcej (reklamowo) nie pisnę ;)
    Pzdr, BS

  • 5. Data: 2007-12-22 10:43:51
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Bartek Serda pisze:
    > Adam Szendzielorz wrote:
    > [cut]
    > Katowice, Jordana 25, EXATEL S.A.
    > Na grupie nic więcej (reklamowo) nie pisnę ;)

    A jak z moim laczem? :) Bo dzis juz 22 grudnia a do 5 stycznia maaaaalo
    czasu zostalo...

  • 6. Data: 2007-12-22 19:36:44
    Od: "Bartek Serda" <bartek(z uk na pl)@hfm.uk>

    Marcin J. Kowalczyk wrote:
    > A jak z moim laczem? :) Bo dzis juz 22 grudnia a do 5 stycznia
    > maaaaalo czasu zostalo...

    Team "rozedma płuc" wdmuchuje włókna ;)
    Powinniśmy zdążyć- opóźnienie było po Waszej stronie (ha!), gdyby nie to
    mielibyśmy spory zapas :]
    Pzdr, BS

  • 7. Data: 2007-12-23 18:58:59
    Od: <a...@g...pl>

    > Powinniśmy zdążyć- opóźnienie było po Waszej stronie (ha!), gdyby nie to
    > mielibyśmy spory zapas :]
    ha u mnie w wawie ex dal z uruchomieniem du.. na calej linii
    1 radio - 1,5 mc opoznienie
    2 radio do tej pory 1 mc opoznienie - przewidywany 4 termin -pocz stycznia
    update lacza o +10 mb - nie ma problemu.....za miesiac bedzie
    czyli czas reakcji 1 do 1,5 mc od podpisania umowy

  • 8. Data: 2007-12-23 19:07:04
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    www.incenti.pl

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 9. Data: 2007-12-23 22:53:38
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 20:07:04 +0100, D.Wesolowski napisał(a):

    > www.incenti.pl

    Oni maja cos na poludniu kraju ?
    Na stronie nic nie ma, a kontakt tylko Warszawa i Lublin.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2007-12-24 01:50:46
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    grindej napisał(a):

    > Zapytaj w ATM'ie. Mają oddział katowicki i coś ostatnio wspominali o
    > otwieraniu jakiegoś centrum danych w Altusie. Ale czy otworzyli - nie wiem.

    jak na altusie to niewiem czy sa w stanie zapewnic bezproblemowy wjazd
    24/h ;)

    --
    Adam