  • 11. Data: 2024-03-07 00:01:55
    Temat: Re: Tak tylko o egzaminatorach na PJ. Kto ich dziś ZATRUDNIA i jak mają płacone?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > A jaki cel jest zjeżdżania na lewo? Aby ten z tyłu mógł jechać prosto?

    Może by zorientował się, że skręca choćby inne sygnalizacje zawiodły.
    Jak się uprzesz to wszystko uzasadnisz.

  • 12. Data: 2024-03-07 07:20:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 18:00, J.F pisze:

    > Jest nagranie z kamery.

    Młody zapytał to usłyszał NIE DA SIĘ

    > Moze tak, może nie ... a moze po prostu kursant/ka mu podpadł/a

    Ja podobno płacę bo zatrudnia ich urząd. To wymagam aby był normalny a
    nie SKOOORWYSYN

    Tak oczywiście obejrzę nagranie bo tego nie odpuszczę.

  • 13. Data: 2024-03-07 07:25:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A jaki cel jest zjeżdżania na lewo? Aby ten z tyłu mógł jechać prosto?

    To normalne ludzkie zachowanie aby byż uprzejmym dla innych użytkowników
    drogi i nie potrzeba do niego PRZEPISU.

    Tylko że tam nie zmieściłyby się dwa pojazdy i tego drugiego NIE BYŁO

    > Jak się zatrzymał, to zarzut do obalenia.

    > A kursant z charakteru zadziorny?

    Kursanta/syna wychowywałem ja ;-)

    Do momentu OBLANIA był "potulny" Jak usłyszał że nie da się udostępnić
    nagrania to się WKOOORWIŁ/ Ale awanturę będę robił ja ;-) Bo dziś ma
    tylko 17 lat i ja go muszę/chcę REPREZENTOWAĆ ;-)

  • 14. Data: 2024-03-07 09:26:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.03.2024 o 07:25, _Master_ pisze:

> [...]
    > nagrania to się WKOOORWIŁ/ Ale awanturę będę robił ja ;-) Bo dziś ma
    > tylko 17 lat i ja go muszę/chcę REPREZENTOWAĆ ;-)

    Nie zapomnij o grantach. ;)

    Robert

  • 15. Data: 2024-03-07 10:47:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nie zapomnij o grantach. ?

    Czekoladki, flaszka czy jakieś osmiorniczki? ;-)

  • 16. Data: 2024-03-07 17:39:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2024 o 10:47, _Master_ pisze:

    > Czekoladki, flaszka czy jakieś osmiorniczki? ;-)

    Granaty, żeby sprawiedliwośc byla po twojej stronie.Albo bardziej
    nowocześnie głośniki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-03-08 19:49:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 07.03.2024 o 17:39, Shrek pisze:

    > Granaty, żeby sprawiedliwośc byla po twojej stronie.Albo bardziej
    > nowocześnie głośniki;)

    Jak wywieszę na ścianie WORDu plakat z podobizną egzaminatora i podpisem
    "PRZODOWNIK PRACY" to złamię RODO SRODO CZY JESZCZE COŚ INNEGO? ;0)