  • Data: 2018-12-25 07:54:12
    Temat: Tani, nowy komputer dla rodziców
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Cześć! 10 lat temu dzieki pomocy Grupy złożyłem rodzicom komputer stacjonarny.
    Wszystko super, ale latka lecą ;)
    Proszę o pomoc w doborze podzespołów lub gotowego firmowego komputera. Zależy na
    niskiej cenie i jakosci, wydajność na drugim miejscu - mama nie gra w gry, nie
    montuje wideo oto ;)
    Sam pracuję na sprzęcie obgryzionej konkurencji, stąd nie bardzo mam pojęcie co się w
    ostatnim czasie wydarzyło w świecie pecetów.