  • 91. Data: 2018-10-23 10:50:43
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 10:32:41 +0200, w <5bcedcaf$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

    > Powiedzieć o tobie beton, to powiedzieć ci komplement

    Powiedzieć o tobie, że nie ogarniasz wątku, to byłoby wielkie niedopowiedzenie.

  • 92. Data: 2018-10-23 11:05:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 10:47, r...@k...pl pisze:

    > Czyli nie ogarniasz naklejek ani trochę.

    Nie muszę.

    > No tak, ja ogarnąłem temat wybierając inny bank.
    > Zresztą cóż to jest 5zł przy kursach zagr. Citi :D

    Nie używam Citi za granicą, tylko Aliora kantorowego. Dzięki nfc te trzy
    dodatkowe karty mogę mieć w telefonie, a nie robić szachownicę z obudowy
    (jeśli w ogóle Alior wydaje naklejki).

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2018-10-23 11:29:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 11:05:05 +0200, w <pqmo82$jpq$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Nie używam Citi za granicą, tylko Aliora kantorowego. Dzięki nfc te trzy
    > dodatkowe karty mogę mieć w telefonie, a nie robić szachownicę z obudowy
    > (jeśli w ogóle Alior wydaje naklejki).

    A więc żongluj sobie dalej, sam sobie taki los zgotowałeś :)

  • 94. Data: 2018-10-23 11:31:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 11:29, r...@k...pl pisze:

    > A więc żongluj sobie dalej, sam sobie taki los zgotowałeś :)

    Nie narzekam.

    Ale jak masz coś do polecenia, to nie krępuj się. Chętnie się dowiem:

    - darmowa naklejka
    - bezpłatna karta
    - dobre kursy wymiany GBP, USD, EUR bez dodatkowych opłat

    Co polecasz?

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2018-10-23 11:58:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-10-21 o 11:11, Big Jack pisze:

    > To jest ciekawe. Ja włączam tylko NFC i hula. Nawet bez odblokowywania
    > ekranu, bo do przycisków szybkich ustawień gdzie wł/wył NFC nie trzeba
    > ekranu odblokowywać. Ale może zależy to od banku, aplikacji, smartfona.

    Podobnie - kompletnie wygaszony tel zbliżam i działa. Oczywiście NFC
    musi być włączone.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 96. Data: 2018-10-23 12:05:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2018 18:13:40 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Mam roota i mam NFC.

    To teraz spróbuj zainstalować Google Pay :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 97. Data: 2018-10-23 12:08:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 08:11, Liwiusz pisze:

    > Nie mogłem, bo nie brałem w ogóle nfc pod uwagę, a nawet nie wiedziałem,
    > co to jest. Wybierałem po firmie, systemie i pamięci, wybrałem najtańszy
    > o powyższych parametrach, okazało się potem, że ma nfc, co sobie bardzo
    > chwalę (i tak, chętnie za to dopłacę w przyszłości).
    >
    > Rozumiem, że wg ciebie powinienem wziąć droższy, ale bez nfc? :)

    Nie rozumiesz. Nie powinieneś udawać udawać nieistnienia fonów bez NFC
    dla wykazania swoich racji.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2018-10-23 12:10:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 12:08, RadoslawF pisze:

    > Nie rozumiesz. Nie powinieneś udawać udawać nieistnienia fonów bez NFC
    > dla wykazania swoich racji.

    Jeszcze raz, jak dla przedszkolaka - jak kupowałem telefon, nie
    znalazłem nic tańszego, co by mnie zadowalało pod kątem firmy i
    parametrów, ale w tych branych pod uwagę parametrach nie było nfc. Zatem
    aby kupić jakiś telefon bez nfc musiałbym dokonać innego wyboru,
    prawdopodobnie droższego.

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2018-10-23 13:21:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 12:05:12 +0200, w
    <tntdrwr6mgjp.144ldxureo7ne$.dlg@40tude.net>, "P.B." <p...@w...pl>
    napisał(-a):

    > To teraz spróbuj zainstalować Google Pay :)

    Działa, działa -- wystarczy ukryć roota przed Pay'em.

  • 100. Data: 2018-10-23 13:29:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 11:31:31 +0200, w <pqmppj$l7p$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz

> [...]
    >
    > - darmowa naklejka
    > - bezpłatna karta
    > - dobre kursy wymiany GBP, USD, EUR bez dodatkowych opłat

    VISA z Getinu.
    Zagranicznie jedyna prowizja to jakieś 0,2% Visy. Podobno bywa tańsza niż
    Revolut, ale nie doktoryzowałem się.
    Kredytowa, ale debetowa na 99% ma te same kursy.
    Karta jest bezpłatna.
    Jednorazowa opłata za wydanie naklejki 10zł.

    Można wziąć Mastercarda, ale ma gorsze kursy walutowe.