  • 31. Data: 2011-07-03 14:20:08
    Temat: Re: Tanie duże tanie auto - jakie ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-03 12:47:19 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-07-03 15:25:27
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Jakie modele są fajne i ciche ?
    > aktualne mi się "rozpadnie" pewnie za chwilę, raczej mi
    > nie odbije i nie wstanę i kupie phaetona.
    >

    > Pozdrawiam!

    Sek wyjaśnię, znowu się zaczyna o trolowaniu.

    szukam auta i nie ma to nic wspólnego z "linią"
    leganza->safrane ani nexia->lancia k, scenic->vel satis
    bo tymi nie jeżdżę (często).

    a bardziej z: safrane ph1->safrane ph2 czyli autami którymi jeżdżę
    ja i je prowadzę (nie, te ze schodów nie spadają, ale mam duże
    wymagania co do ewentualnego wjechania w duże nierówności,
    i do bezpieczeństwa).

    auto ma być za 7k, powiedzmy ze przez 25kkm ma się nie popsuć.
    stan może być dziwny, byle tylko auto było bezpieczne wygodne
    i czyste.

    moje typy to:

    -Lexus LS400 <- znikły z allegro w tych cenach
    -Safrane Initiale V6 ph2, lub Birurbo ph1 <- było, znikło
    -Infiniti Q45 <- nie ma
    -BMW E38 <- troche tego jest
    -W140 <- chyba jednak za stare
    -A8 <- da się kupić 5lat temu prawie kupiłem ale padło na safrane jak je
    zobaczyłem pomiędzy 2 ciężarówkami z całą kabiną wepchnięte pod naczepę,
    wciąż nie mogę dorwać crashtestu a8.
    -jakie inne ?

    Safrane już nie chce, chce coś na chwilkę, 4x4 lub RWD
    najlepiej żeby miało koło 200koni+, lub ze 4 litry.

    czy coś jeszcze da się "upolować" ? jakie inne modele ?

    Starego Camry nie chce, ani A6 - bo to takie zwykłe auta są
    i kroku wstecz robić nie chcę (już zrobiłem zamieniając
    Safrane ph1 na ph2 z volvo), jak jeździłęm nowymi to jestem "trochę"
    przerażony i nie chce tym jeździć.

    podobno 2 lata temu ktoś tu pisał ze dorwał W140 v12 w super stanie ?
    jakieś ciekawe historie jakieś inne modele ?
    jakieś amerykańce ?

    pozdrawiam.

  • 33. Data: 2011-07-03 22:28:10
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>