  • 11. Data: 2015-01-25 13:12:18
    Temat: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Jan 2015 13:05:21 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > Jaka jest cena?

    Zapomniałem :(, ale chyba coś koło 20-30 zl, w każdym razie nie była
    specjalnie droga. Ale trochę za słaba, tak na oko świeci jak 40W
    max.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-01-25 15:15:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Podobna cena jest w marketach,
    > nie widzę sensu, czekać i ryzykować, że uwalona.

    Jeśli tyle samo kosztuje to oczywiście nie ma sensu...

    U nas, w USA, w marketach takie lampki to $8-10 za sztukę.
    Ale oczywiście te za 9-10 dolców/sztk bardzo ładne są:
    http://www.homedepot.com/p/Cree-60W-Equivalent-Dayli
    ght-5000K-A19-Dimmable-LED-Light-Bulb-with-4Flow-Fil
    ament-Design-BA19-08050OMF-12DE26-3U100/205597079

  • 13. Data: 2015-01-25 18:20:05
    Od: Eryk <3...@w...pl>

    > Układ zasilania ma bardzo prosty: szeregowy kondensator
    > 1u (z równoległym rezystorem, miło z ich strony, że dali :) ). Potem
    > mostek, za mostkiem 18 diod szeregowo i równolegle do nich elektrolit
    > 47u (też z rezystorem).

    I tak jest najlepiej. Niestety coraz częściej zaczynają pchać do środka
    jakieś bezsensowne przetwornice.
    Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dowiedzieć się, czy ledy które
    chcę kupić są właśnie na szeregowym kondensatorze.

    Eryk

  • 14. Data: 2015-01-25 18:32:47
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 11:36, Ghost pisze:

    > Podobna cena jest w marketach, nie widzę sensu, czekać i ryzykować, że
    > uwalona.

    Podaj nazwę takiego marteku.

    JK

  • 15. Data: 2015-01-25 20:06:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    carrefour

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-01-25 o 11:36, Ghost pisze:

    >Podaj nazwę takiego marteku.

    carrefour

    minimalnie drozej, ale z gwarancja - widzialem 1000lm za 12 zdaje sie
    zlotych

  • 16. Data: 2015-01-25 20:12:26
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 20:06, Ghost pisze:
> [...]
    >
    > carrefour
    >
    > minimalnie drozej, ale z gwarancja - widzialem 1000lm za 12 zdaje sie

    Zdaje się?
    Widziałeś czy ci się zdaje. Jesteś upośledzony czy jak?
    Podaj nazwę albo kod produktu.

  • 17. Data: 2015-01-25 20:21:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    >Jesteś upośledzony czy jak?

    Tak

  • 18. Data: 2015-01-25 21:25:45
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 25.01.2015 o 20:06, Ghost pisze:

    > carrefour
    >
    > minimalnie drozej, ale z gwarancja - widzialem 1000lm za 12 zdaje sie
    > zlotych

    Ja dziś ponizej dychy widziałem, ale nie pamiętam dokładnie jakiej mocy.
    Zdaje się ok 6W.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 19. Data: 2015-01-25 21:34:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eryk" <3...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dowiedzieć się, czy ledy które
    > chcę kupić są właśnie na szeregowym kondensatorze.

    A co się stanie gdy w takim szeregowym kondensatorze wystąpi przebicie?
    Pomyślałeś o tym czy nie interesuje Cię to?

  • 20. Data: 2015-01-25 21:35:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    > Tak

    Trudno się nie zgodzić...