  • 1. Data: 2015-01-24 00:16:38
    Temat: Gdyby ktoś potrzebował taniej kupić akumulatorki AA LSD [spam]
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Gdyby kogoś interesowało, to dziś (2015-01-24, od godz. 0:00 do 23:59)
    na ibood.pl jest zestaw 12 akumulatorów Toshiba AA LSD - 2400mAh w cenie
    64,95 + 29,95 transport.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-01-24 01:05:57
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 stycznia 2015 00:16:40 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >
    > Gdyby kogoś interesowało, to dziś (2015-01-24, od godz. 0:00 do 23:59)
    > na ibood.pl jest zestaw 12 akumulatorów Toshiba AA LSD - 2400mAh w cenie

    Jak coś jest przecenione 0 75% to znaczy że to śmieć jest. Szkoda wyrzucić bo może
    trafi się frajer.

  • 3. Data: 2015-01-24 01:12:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 01:05, Zachariasz Dorożyński pisze:
> [...]
    >(...)
    > Jak coś jest przecenione 0 75% to znaczy że to śmieć jest. Szkoda wyrzucić bo może

    To jest ibood. Oni sprzedają na specyficznych warunkach.
    Mam wrażenie, że nie wiesz o co chodzi, a krytykujesz.

    Jeśli sprzedają sprzęt refurbished (np. tablety), to jest to wyraźnie
    napisane.

    Zdarza się, że już kilka-kilkanaście minut po północy wszystko jest
    wyprzedane, jeśli trafi się dobry towar w niezłej cenie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-01-24 01:22:23
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 stycznia 2015 01:12:27 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Zdarza się, że już kilka-kilkanaście minut po północy wszystko jest
    > wyprzedane, jeśli trafi się dobry towar w niezłej cenie.

    Za 1/5 ceny to od złodzieja ciężko coś kupić. A jeśli akumulatorki nie spadły z tira
    i ktoś napisał że przed obniżką ceny kosztowały 5 razy więcej to jest oszustem. Masz
    rację nie wiem co to za gówno ten i costam.

  • 5. Data: 2015-01-24 09:40:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > A jeśli akumulatorki nie
    > spadły z tira i ktoś napisał że przed obniżką ceny kosztowały 5 razy więcej to
    > jest oszustem.

    znaczy sprawdziles rrp po premierze i jestes pewien ze 12 sztuk nigdy nie bylo
    wycenionych na 244,95?

    > Masz rację nie wiem co to za gówno ten i costam.

    kupuja hurtowo rzeczy zalegajace w magazynach i odsprzedaja detalicznie
    niespecjalnie przejmujac sie terminami dostaw, reklamacjami itp. obsluga
    klienta

    ale czasem mozna cos ciekawego kupic po cenie duzo nizszej niz rynkowa

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-01-24 11:54:26
    Od: s...@g...com

    użytkownik Adam napisał:

    > 64,95 + 29,95 transport.

    Transport jest przez afryke?

  • 7. Data: 2015-01-24 16:11:03
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    m4rkiz wrote:

    [ciach]
    > ale czasem mozna cos ciekawego kupic po cenie duzo nizszej niz rynkowa

    Ostatnio coraz rzadziej.

    Bo(o)t manager