  • 31. Data: 2015-01-26 14:47:41
    Temat: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    >I chyba

    Użyj sznurka

    >dalsza wymiana uprzejmości nie ma sensu

    Zgadza się. Możesz spierdalać trollu. Znaczy PLONK.

  • 32. Data: 2015-01-26 15:14:38
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-01-26 o 06:23, Cezary Grądys pisze:

    > Tak, Carrefur, konkretnie w Arkadii. Troche jest tych tanich, ale mają
    > też drogie - Philipsa.

    Ostatnio kupiłem podobną do tej
    https://www.youtube.com/watch?v=NRo4mbudj1E tylko wersje 11W. Naprawdę
    daje radę

  • 33. Data: 2015-01-26 15:33:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Mało widziałeś. Bardzo mało.

    Ano mało... Do przebicia i utraty pojemności dorzucę
    eksplozję przez nagrzanie dielektryka.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 34. Data: 2015-01-26 15:55:00
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-26 o 14:47, Ghost pisze:

    > Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    > Użyj sznurka

    > Zgadza się. Możesz spierdalać trollu.

    :-)

  • 35. Data: 2015-01-26 16:26:49
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 15:33:35 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski
    napisał:

    > Ano mało... Do przebicia i utraty pojemności dorzucę
    > eksplozję przez nagrzanie dielektryka.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Ile widziałeś ledówek z tak uszkodzonym kondensatorem szeregowym? Mam ładowarkę do
    akumulatorów NiCd. ma z 30 albo i więcej lat. Produkcja ZSRR. Jest z kondensatorem
    szeregowym. Działa. W przeciągu ostatnich dwóch lat kupiłem cztery ładowarki do
    e-papierosa bo się przetwornice w nich wysypywały. Jak jest w ledówce przetwornica to
    jest mostek i jakiś mały elektrolit na 450V. Pisanie o przebijających na zwarcie
    kondensatorach w ledówkach a nie branie pod uwagę wysokonapięciowego elektrolita w
    przetwornicach świadczy o dużym niedouczeniu piszącego.

  • 36. Data: 2015-01-26 17:07:02
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-25 o 18:32, JK pisze:

    > Podaj nazwę takiego marteku.
    ja kupiłem na próbę w Cerfurze 12W ciepłą za 14pln
    W kuchni mi wystarcza jedna,jest jaśniej jak na moje oko niż tradycyjna 75W

  • 37. Data: 2015-01-26 17:10:57
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-25 o 20:12, JK pisze:

    > Zdaje się?
    > Widziałeś czy ci się zdaje. Jesteś upośledzony czy jak?
    > Podaj nazwę albo kod produktu.

    firmy omega 12W 1000lm :)

  • 38. Data: 2015-01-26 17:13:51
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-25 o 21:25, Cezary Grądys pisze:
    > Ja dziś ponizej dychy widziałem, ale nie pamiętam dokładnie jakiej mocy.
    > Zdaje się ok 6W.
    he he he he
    dużo powiedziałeś, poniżej dychy to jest tego b. dużo.
    Żeby jedną żarówką zastąpić u mnie w kuchni światło, ok pewnie 9m^2 to
    spisała się żarówka led 12W, jak napisałem wcześniej około 14 pln.
    Pięknie świeci, ale jak długo się okaże dopiero :)

  • 39. Data: 2015-01-26 17:29:27
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 26.01.2015 o 12:47, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Masz rację. Kondensatory potrafią dostać zwarcie. na Ziemi jest już pewno z kilka
    miliardów ledówek. O pożarach wywołanych przez zwarcia kondensatorów specjalnie nie
    słychać. Obstawiam że o wiele częściej w ledówkach z przetwornicami padają
    przetwornice niż kondensatory w ledówkach bez przetwornic.

    Niektóre typy dostają zwarcia, niektóre przerwy. To ważne jest na
    wyjściu lampowego wzmacniacza słuchawkowego ze względów bezpieczeństwa.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 40. Data: 2015-01-26 17:42:20
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 26.01.2015 o 06:23, Cezary Grądys pisze:

    > Tak, Carrefur, konkretnie w Arkadii. Troche jest tych tanich, ale mają
    > też drogie - Philipsa.

    Kupiłem jedną na próbę - 9W za 12 zł. 6W są po 8 zł.
    Firma Omega
    Podają: 750 lm, 2700K, trwałość 30000h
    Mały zakres napięcia 220-240V
    Klasa A

    Porównując do 9,5W Osramu świeci prawie tak samo, kolor tylko bardziej
    niebieski. No i świeci bardziej w osi niż na boki, ta część świecąca to
    niecała półkula. Spróbowałem w kuchni, gdzie klosz to taka odwrócona
    micha i tam jest całkiem nieźle, oprócz tego koloru. Dałem więc do
    kibla. Nie miga.
    Moim zdaniem, jeśli trwałość była by OK to jest niezła. Tam gdzie nie
    przeszkadza kolor, to spokojnie da radę. No i wiele mają takich co
    podają 2800 albo 3000K.
    Na pewno Osram lepszy, ale cena prawie 3 razy taka.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl