  • 51. Data: 2019-12-15 03:52:24
    Temat: Re: Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 01:17, ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ?
    pisze:

    > Obudź się, ile można spać!
    >
    > Nie zauważyłaś jeszcze, że żyjesz w *kloace*,

    Tego to nie rozumiem:
    w której panują zasady "każdy

    --
    animka

  • 52. Data: 2019-12-15 14:58:58
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    Animatorka wrote:

    > Tego to nie rozumiem: w której panują zasady "każdy

    Tzn. _czego_ nie rozumiesz (cytujesz niewlasciwie)?

    """"""""""""""""""""
    " Oryginal byl...
    """"""""""""""""""""
    "
    " Obudź się, ile można spać!
    "

    *kloaka* ==-->> http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 53. Data: 2019-12-15 23:54:52
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 15.12.2019 o 01:38, Animka pisze:
    > Z tego co przeczytalam o nim na stronie kościoła to udziela się w
    > więzieniu

    Mam serdecznych przyjaciół, jego z podstawówki jeszcze, oboje wielce
    pobożni, i gdy patrzę, ile im siły daje Wiara, to nie wątpię, że góry
    przenosi, nie wątpię ani na włos!

    On jest wziętym biznesmenem, zarabia fantastycznie, acz swoim bez-cennym
    wszak czasem dzieli się z więźniami: wyrokowcy najciężcy, w tym
    dożywocia, zbóje potworne, mordercy. I ma już *kilkadziesiąt* nawróceń!
    Myślałem sobie: oszukują Go, zwodzą, liczą na 'przedterminowe'!

    Ale... nie! Owi za-wróceni sami dalej ewangelizują, i też z sukcesami,
    też! oszukańcy by tak nie mogli, zapewniam Cię.

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 54. Data: 2019-12-16 00:52:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 23:54, jaNus pisze:

    > Mam serdecznych przyjaciół, jego z podstawówki jeszcze, oboje wielce
    > pobożni, i gdy patrzę, ile im siły daje Wiara, to nie wątpię, że góry
    > przenosi, nie wątpię ani na włos!

    To znaczy, że znasz tego księdza?

> [...]
    >
    >     Ale... nie! Owi za-wróceni sami dalej ewangelizują, i też z sukcesami,
    > też! oszukańcy by tak nie mogli, zapewniam Cię.

    Wiem. Popełnili błędy, teraz się naprostowywują. Może nie wszystkich
    więzienie gorzej demoralizuje.

    --
    animka

  • 55. Data: 2019-12-16 00:55:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 23:54, jaNus pisze:
    >  Ale... nie! Owi za-wróceni sami dalej ewangelizują, i też z sukcesami,
    > też! oszukańcy by tak nie mogli, zapewniam Cię.

    Zaraz, zaraz. Od kiedy to ktoś bez święceń kapłańskich może ewangelizować?

    --
    animka

  • 56. Data: 2019-12-16 17:02:09
    Temat: Re: Telefon- jaki polecicie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:55:41 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro
    >
    > *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

    Tak sobie przeglądam
    https://www.x-kom.pl/p/516874-smartfon-telefon-xiaom
    i-redmi-note-8-pro-6-128gb-pearl-white.html

    "...8-rdzeniowy procesor MediaTek Helio G90T oraz udoskonalony układ graficzny
    Mali-G76 MC4. Całość chłodzona jest cieczą..."

    cieczą?

  • 57. Data: 2019-12-16 18:43:27
    Od: p...@g...com

    Tak. Pocophone F1 też to miał choć chodził na snapdragonie. Raczej feature dla graczy
    niż rzeczywista potrzeba.

  • 58. Data: 2019-12-17 20:30:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    > do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro
    >
    > *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

    A co wybrać:
    XIAOMI Mi A3 4/128GB czy
    XIAOMI Redmi Note 8T 4/128GB?

  • 59. Data: 2019-12-18 11:22:50
    Od: p...@g...com

    --XIAOMI Mi A3 4/128GB

    mi a3 ma amoleda ale o biednej rozdzielczosci, na plus android one czyli czysty,
    szybki system z najnowszymi aktualizacjami

    --XIAOMI Redmi Note 8T 4/128GB

    kupilem "zwykly" Note na ebayu za 130 eur i IMHO za sredniaka to max cena (brak nfc,
    brak amoleda, miui)

    PS mi a3 moze sie okazac wystarczajacy ale sprobuj kupic wysylkowo bo wtedy jest czas
    sprawdzic czy wyswietlacz jest akceptowalny (dla mnie nie jest)