  • 41. Data: 2019-12-09 22:04:44
    Temat: Re: Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    z wrote:
    > Jakaś rodzina?

    QrRrRwa, znasz mnie, ze osmielasz sie na publiczne
    OSZCZERSTWA i utozsamiania z OBCYMI mi podmiotami?

    *Wara!*

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Otworz oczy: http://bit.ly/2PyDdem

    http://bit.ly/2rja0w9

    http://bit.ly/2LT0M0L

    teraz w neoPRL nastal czas MOTLOCHu

  • 42. Data: 2019-12-12 00:40:04
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 09.12.2019 o 03:30, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > ekwiwalentny Piłsudskiemu -- Rozwadowski dostał zapłatę za swe
    > okołowyzwoleńcze wyczyny w... więzieniu RP

    Nie, dostał ową zapłatę w *kapsułce*! Otruto go, a na czyje polecenie?
    Zgadnij kotku... A za co? Ano był tak bezczelny, iż gdy nadeszli pod
    Warszawę bolszewicy, to wymyślił genialny manewr oskrzydlający, że to
    bydło dostało takiej sraczki ze strachu, iż opamiętali się dopiero pod
    Kijowem.

    Piszesz "ekwiwalentny", jakby to tow. Ziuk w pojedynkę "obalił zaborców"
    podobnie do przewodniczącego /Bolesława Bezwstydnego/. A on w trakcie
    tego siedział w Magdeburgu, pobierając szkolenia regularnego szpiega
    pruskiego. Legiony? No tak, to coś znaczyło, baaardzo dużo, fakt. Ale
    ile-do-ilu było Błękitnej Armii, całkiem od zaborców *niezależnej*,
    stworzonej przez obóz Dmowskiego? Nie wiem, ale chyba ta druga powinna
    być choć /nieco/ bardziej doceniana, niż to się utarło, nie sądzicie?
    dygresja:

    Hallerczykom uzbrojenie kupował Obóz Narodowy, ze składek tamtejszej (i
    szerszej!) Polonii, a mi w pamięć najbardziej zapadła gigantyczna
    operacja finansowa, jakżesz różna od bandyterki pod Bezdanami. Oto
    Maurycy Zamoyski, na jej uzbrojenie, zastawił-był Ordynację rodową: wraz
    z Zamościem (wybrane tereny), miastkami, miasteczkami, i przysiółkami,
    dziesiątki *tysięcy* hektarów! Warto zaznaczyć, iż ziemie te były
    wówczas we władaniu zaborców, rozważcie to, dokładnie! A jednak
    bankierzy (Swiss chyba?) nie mieli *cienia* wątpliwości, iż zastaw jest
    realizowalny i stanowi dobre zabezpieczenie pożyczki, żadnych! Bo czasy
    bolszewii jeszcze nie nadeszły: czasy pogardy dla *świętego prawa
    własności*. Armia Hallera "kryzysu przysięgowego" nie przechodziła, bo
    składano słowa:
    *Bóg Honor OJCZYZNA*! -- a nie cesarstwo, car, czy król Prus.

    Zarówno Dmowski, jak i Maurycy hr. Zamoyski byli politykami formatu o
    dwie *Ligi* wyżej, niż /marszałek/, marszałek-pyszałek! On tak był
    przekonany o swym "geniuszu", iż swemu lekarzowi nakazał, aby
    pana-marszałkowy mózg przesłać medykom do badania (szkoda, że *nie* za
    życia!), by wykryli geniuszu źródła! Ów czerep {rubaszny-i-straszny}
    gdziesik zaginął, nie żal, nie żal!

    No ale /mądrzejszy ustępuje/ wszak alternatywą była wojna bratobójcza!
    Upadająca po-carska Rasija była konglomeratem ugrupowań od Sasa, do
    Lasa, a wszyscy prali się ze wszystkimi, z przerwami na krótkotrwałe
    sojusze. Myśmy tego uniknęli, kosztem okupacji przez obóz Sanacją zwany:
    nazwa owa pochodzi od łacińskiego słowa /sanatio/ oznaczającego
    uzdrowienie. A nadeszła chora epoka rozszalałego etatyzmu, hamującego
    rozwój przedsiębiorczości *wolnej*: przykładem zniszczenie *prywatnej*
    wytwórni samolotów RWD! Zaś za kasę władowaną w COP można by 5* fabryk
    nie-państwowych postawić.

    No i takiemu kryształowemu hr. Zamoyskiemu odmówiono prawa do
    reprezentowania II RP! Zakulisowymi manewrami wypromowano G.
    Narutovitiusa, który w I turze był... przedostatni, tak! A i w kolejnych
    też nie wystawał zanadto, zaś gdy już 2 pozostało kandydatów (taki był
    /modus operandi/ tych wyborów przez ZN) to znów był... przedostatni! No
    cóż, kto nie wierzy w spiski, ten kiep!

    > Jakaś
    > Boska kara dla takiego narodu chyba musi być?! Nieprawdaż?!

    Kogo Pan chce pokarać, to rozum mu odbiera...

    > Austriacy lepiej traktowali Rozwadowskiego niż Polacy!

    Wojna bratobójcza ignoruje wojenny /rytualizm/: i jest naprawdę:
    /do krwi ostatniej/!

    > Ciągłe wojny - lepszy Polak z Białorusi/Litwy, czy z
    > Ukrainy/KoronyKP?...

    Z Księżyca spadłeś??? Nie było, w całej Europie kraju bardziej
    tolerancyjnego, niż I RP, cienia-cienia nawet! i to dlatego właśnie ze
    wszech stron zjeżdżali do nas: a to Niemcy, to Szkoci, Holendrzy, Żydzi!
    I w drugim, góra trzecim pokoleniu już się polonizowali
    *nieodwracalnie*! Zygmunt Rumel, wielki polski patriota, był kuzynem
    szefa Afrika-Korps!
    /Circa/ trzecia część naszego mieszczaństwa mówiła *tylko* po niemiecku,
    a uważała się za *miejscowych*! Choć ich przodkowie (nieodlegli!)
    przyjechali do RP uciekając przed narastającym w tamtejszych królestwach
    zamordyzmem. Zwanym dla niepoznaki "oświeceniem" - tfu!

    Z jednym wyjątkiem: odmawiali polonizacji Żydzi (statystyczny %!),
    zamknięci w swych enklawach od lat... siedmiuset! Mieli nadania
    królewskich, licznych przywilejów, a wśród nich i taki, iż goj do tych
    gett wstępu nie miał, nie!
    Czym ich starszyzna tak w owej *kupie* trzymała? Zgadnąć nietrudno:
    nienawiścią, nienawiścią, nienawiścią do... polskości we wszystkich jej
    przejawach, to chyba oczywiste! Żydowskiej dziatwie antypolonizm był
    sączony w ??? ??? ????? od I klasy, ustawowo!

    > Jak z Mickiewiczem z Nowogródka i Słowackim znad Ikwy...

    i... co? Pobili się kiedy?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 43. Data: 2019-12-13 18:57:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jaNus" z Berdyczowa pod Żytomierzem w województwie kijowskim napisał
    (w poście 5df17e54$0$526$6...@n...neostrada.pl) jakoś tak:

    > Nie, dostał ową zapłatę w *kapsułce*! Otruto go, a na czyje polecenie?

    Twój post budzi refleksje i zmusza do myślenia? -- owszem...
    Po przeczytaniu -- człek ma ochotę na:
    - odfiltrowanie [jak w Czajce?] mas guana zawartych
    w przeciętnych ;) postach grup dyskusyjnych
    - rozmyślanie nad wczesnymi latami RP...
    (zmarnowanymi szansami itd...)

    Niezbyt często zgłasza się ktoś, kto zauważa, że Rozwadowskiego
    otruli mocni w truciu, czyli pobratymcy zza miedzy... Szybko do
    głowy wędruje:
    - dlaczego Rozwadowskiego, nie Piłsudskiego czy Tuchaczewskiego?

    Tuchaczewskiego zamordowano inaczej -- razem z tysiącami innych
    oficerów radzieckich... Po latach Stalin podobnie wymordował
    oficerów polskich... Zrazu widać, że Stalin szanował ;) mądrość...

    Na pierwszy rzut oka Tuchaczewsi zdradził Bolszewików rozciągnięciem
    frontu i przetrzymaniem wojsk na lewym brzegu Wisły... Ale ponoć
    Tuchaczewski:
    - wzmocnił Grupę Mozyrską rozkazami skierowanymi do zbrodmiarza
    Budionnego i zbrodniarza Stalina, lecz zbrodniarze ci okazali
    się niezbyt rozsądnymi wojakami
    - w czas zlecił odwołanie zbrodniarza Gaja zza Wisły, ale ten
    też okazał się niezbyt rozsądnym wojakiem a Polacy prerwali
    łączność z Gajem zaborem ;) radiostacji i zagłuszającym
    nadawaniem Pisma Świetego...

    IMO bitwa o Warszawę była nieco dziwna -- z niepojętego powodu:
    - i oskrzydlano Warszawę od południa oraz od północy,
    - i forsowano na wprost...

    Tuchaczewski chętnie mordował Rosjan? -- w Kronsztadzie chociażby...
    Chyba tak... Wiele wskazuje na to, że po prostu nienawidził Ruskich...
    Przeszedł do historii jako zasłużony oficer i bohater wojny domowej...
    (wojny, która położyła na łopatki Imperium Rosyjskie) Ale IMO nie
    był zwolennikiem Polaków... ;) Może mścił się za swych przodków?...

    > Zgadnij kotku... A za co? Ano był tak bezczelny, iż gdy nadeszli pod
    > Warszawę bolszewicy, to wymyślił genialny manewr oskrzydlający, że to

    Jakiż on oskrzydlający? To raczej kontruderzenie -- zuchwałe (bo
    osłabiające to i owo dookoła) oraz makabrycznie silne, jak dla
    przeciwnika, którym była Grupa Mozyrska -- tymże kontruderzeniem
    wdeptana w błoto...

    > bydło dostało takiej sraczki ze strachu, iż opamiętali się dopiero pod Kijowem.

    Nie wiem, gdzie opamiętali się, ale IMO nie pozbierali się aż do samego końca
    tamtej wojny a Polacy zmarnowali szansę na odzyskanie wszystkich wschodnich
    ziem Rzeczpospolitej Obojga Narodów -- z Kijowszczyzną oraz Smoleńszczyzną....
    Może brzydko piszę -- zmarnowali... Przecież już nie mieli czym walczyć, gdyż
    polityka i religia nie zezwalały wtedy na zajmowanie tych ziem a finanse nie
    chciały dać więcej, uznając zapewne, iż do takiej wojny warto zaprzęgnąć także
    Zachód Europy czy nawet resztę świata -- zaprzęgnięto po ponad 20 latach, ale
    chyba w przeciwnym kierunku, czego skutki czujemy na sobie do dziś...

    Dziś Krym jest punktem zapalnym należącym do Federacji Rosyjskiej, ale wtedy
    mógł należeć do potężnej federacji zupełnie innej -- w której tak zwany prym
    wiedliby Polacy... [może z fatalnym skutkiem?...]

    > Piszesz "ekwiwalentny", jakby to tow. Ziuk w pojedynkę "obalił zaborców"

    Obowiązki wzywają, więc teraz jedynie wyjaśnię, iż zestawiam Rozwadowskiego
    z Piłsudskim, zauważając wspólne/podobne miejsce w przełamaniu frontu pod
    Warszawą i podobne drogi obu tych wojaków -- nie ubóstwiam Piłsudskiego
    a wręcz przeciwnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 44. Data: 2019-12-14 04:02:45
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 18:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > człek ma ochotę na: - odfiltrowanie [jak w Czajce?] mas guana
    > zawartych w przeciętnych ;) postach grup dyskusyjnych

    Jakich znów "mas"? Postów jak na lekarstwo, nawet guano-producenci
    więcej milczą, niż piszą, duuużo więcej
    :)
    > Po latach Stalin podobnie wymordował oficerów polskich...

    Kolego ELC -- jak to: /po latach/? Eksterminacja Polaków zaczęła się
    spoooro jeszcze *przed* 39' -tym!

    > Polacy przerwali łączność z Gajem zaborem ;) radiostacji i
    > zagłuszającym nadawaniem Pisma Świetego...

    Najlepszym sposobem zagłuszania jest nadawanie tego, co /source/, z
    ćwierćsekundowym poślizgiem. Nawet Demostenes jakiś -- zacznie wtedy
    bełkotać!

    > bitwa o Warszawę była nieco dziwna

    O, warto posilić się o omówienie ważnej sprawy:
    - 123 lata zaborów nie sq***wiły tak naszych *j*elit (grubych!) jak 45
    lat bolszewizacji. Skutki będą się ciągnąć jeszcze z... 7 pokoleń, jak
    to było przed Hammurabim. Czym, no czym-by-tu *wypasteuryzować* owe
    *j*elita?
    Wojsko Polskie II RP miało wspaniałych, kompetentnych oficerów od
    porucznika do generalicji, gorących patriotów, choć przeca szkolili
    ich... zaborcy! A bolszewia? Biełoruczków wymordowali /po wsjem/, i
    dowodzić nie miał kto: jakieś *męty*!

    > Tuchaczewski chętnie mordował Rosjan

    Korwin ironizuje:
    - jakbym stanął przed wierchuszką WKP(b), i z maszynówki ich
    powystrzelał, to najwięcej bym zabił /Jewriejow/. Ale dlaczego to ma
    znaczyć, że okazałbym się... antysemitą??
    Wszak nie tylko Eskimosi tam byli, toż skład da się sprawdzić w Wiki!
    Ale Polacy, Estończycy, Łotysze, Gruzini, czy-kto-tam-jeszcze nazwisk
    nie zmieniali, występowali pod ojcowymi! Prócz /Eskimosów/!

    > Wiele wskazuje na to, że po prostu nienawidził Ruskich

    Jeszcze za /ustroju słusz*nie*minionego/ słyszałem, że Dzierżyńskiemu
    Rosjanie zgwałcili ukochaną, zmarła, nie przeżyła /zbiorówki/.
    Zaprzysiągł ponoć zemstę *do grobowej deski*. Ale że to /szeptanka/
    była, to bez ważnych szczegółów: tedy czy to carscy byli, czy bolszewia
    - do dziś nie wiem. Ale chyba to drugie, bo Żelazny Feliks ich wyrżnął
    najwięcej, naj!

    > wojny, która położyła na łopatki Imperium Rosyjskie

    Zawsze mnie zdumiewało to, że /panslawiści/ trafiali się i wśród tzw.
    /statystów/ (od estate) krajowych, Polaków! Jedynym pro-polskim
    uzasadnieniem jakichś-tam odmian tegoż powinno być T. i W. montowanie
    anty-moskiewskiej, szerokiej koalicji! Ja poszczególnych Moskali mogę
    podziwiać, i wielbić nawet, ale jedyny model z Moskwą /spółkowania/ jaki
    bym akceptował, to z-atmizowanie Wielikoj Rasiji, jej rechrystianizacja
    (od-moskwienie), i *zgoda* nas, na całkiem *dobrowolne* wstępowanie
    takich księstewek pod skrzydła Korony.

    Podobnież, gdyśmy mieli z Moskwą stosunki historycznie (wg mnie)
    najlepsze, czyli podczas Wielkiej Smuty, gdy w koalicji z wojskami
    Szwecji w 1610 zajęliśmy ?????????? ??????, to baaardzo niewiele
    zabrakło, byśmy się tam utrzymali: odsiecz oblężonemu hetmanowi
    Żółkiewskiemu, dowodzona przez Chodkiewicza była już blisko!
    W oparciu o zarządzenie 1-Putina ten dzień upadku jest w FR
    najważniejszym świętem państwowym, acz (dziwne!) o nas jakoś *nie*
    wspominają, a jedynie o "wyzwoleniu". Spod... Eskimosów?

    > nie był zwolennikiem Polaków...

    Pomawiają nas różni-tacy, że /z mlekiem matki/, ale wszelki *szowinizm*
    był naszej szlachcie obcy! Przywołam swój post z tegoż topic'u datowany
    12.12.2019, 00:40 dostępny np. tu:
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia.gs
    m/ZQFPSR_YPvo/kMZDFulfBgAJ

    - od słów "z Księżyca spadłeś?"
    -- gdzie mówię bez ogródek o tym, że mieszkający tu, wszak jako
    *goście*, programowo zaszczepiali w chederze (???) swej dziatwie
    zoologiczny *antypolonizm*!
    Nienawidzili nas też wszelcy włodarze krajów sąsiednich: Germańskich,
    czy Ruskich, nie-na-wi-dzi-li, *włodarze*! A za co? Za to, że panowała
    tu b. szeroka *wolność*, i że nawet chłopstwo żyło we względnym
    dostatku. Tedy czy Niemcy, czy Rusini /bieżali/ do Rzeczpospolitej,
    kochali Króla, polonizowali się często-gęsto już... nazajutrz po
    przybyciu! (z wyjątkiem Eskimosów, oczywiście). Aljosza Awdiejew mówi o
    sobie, że jest nawet /bardziej Poljakiem, niźli Wy/ bo... z wyboru! A
    myśmy tu się *tylko* mieli szczęście urodzić, jaka więc w tym zasługa,
    gdzie jakiś-tam akt świadomego, wolnego wyboru? A ten bywa zdumiewający:
    wśród cwel-ebrytów brylują ojkofoby (jest w Wiki, look!),
    hurra-kosmopolici, szabesgoje (Wiki!), czyli tacy Eskimosi /honoris
    causa/...

    > Polacy zmarnowali szansę na odzyskanie wszystkich wschodnich ziem
    > Rzeczpospolitej Obojga Narodów -- z Kijowszczyzną oraz
    > Smoleńszczyzną....

    My nie musimy tam *władać*! Siła magnetyzmu Rzeczpospolitej była taka,
    iż całe narody błagały naszych królów o przyjęcie do Korony! Po co
    /ogniem i mieczem/, skoro jedynie siczowi się buntowali? Zaś ukr.
    chłopstwo słało petycje do Króla o opiekę przed siczą...

    > Może brzydko piszę -- zmarnowali (..) już nie mieli czym walczyć,
    > gdyż polityka i religia nie zezwalały wtedy na zajmowanie tych ziem

    - i jak-naj-słusz-niej! Poczytaj myśli Pawła Włodkowica, piewcy
    tolerancji religijnej, i narodowościowej!

> [...]
    > ale wtedy mógł należeć do potężnej federacji zupełnie innej -- w
    > której tak zwany prym wiedliby Polacy... [może z fatalnym

    Nie zapominaj, iż Krym to siedzisko Tatarów, przy czym znaczna ich część
    wyznawała... judaizm! Ciekawe to miejsce, arrrcy! Gdy Rzym złupili
    Wandale, gdy się prze-chylił ku upadkowi, to judaistyczny Krym był
    miejscem niebywałego rozkwitu cywilizacyjnego!

  • 45. Data: 2019-12-14 18:02:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-14 o 04:02, jaNus pisze:

    [...]

> [...]
    > Wandale, gdy się prze-chylił ku upadkowi, to judaistyczny Krym był
    > miejscem niebywałego rozkwitu cywilizacyjnego!

    Co to wszystko ma wspólnego z telefonią gsm?

    --
    animka

  • 46. Data: 2019-12-14 18:32:32
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 14.12.2019 o 18:02, Animka pisze:
    > W dniu 2019-12-14 o 04:02, jaNus pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Co to wszystko ma wspólnego z telefonią gsm?

    No tak , nie czaisz, i... nie wyczaisz!
    /historia magistra vitae est/!
    Jeśli będziemy nie-pamiętać, to i historia zaginie, ale i przyszłość
    diabli wezmą. Pamiętajmy:
    *jesteśmy tylko karłami stojącymi na barkach gigantów*!
    Gdyby nie sumeryjskie p. klinowe, to by nie było tej Twojej GSM, *to* ma
    wspólnego, to!

  • 47. Data: 2019-12-14 18:55:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-14 o 18:32, jaNus pisze:

> [...]
    > *jesteśmy tylko karłami stojącymi na barkach gigantów*!
    > Gdyby nie sumeryjskie p. klinowe, to by nie było tej Twojej GSM, *to* ma

    Gadasz jak ksiądz.

    --
    animka

  • 48. Data: 2019-12-14 20:45:43
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 14.12.2019 o 18:55, Animka pisze:
    > Gadasz jak ksiądz.

    O! Dziękuję za skomplementowanie, przez porównanie z ligą tak wysoką!
    a przeca jam jedynie skromny /amator/, nie legionista...

  • 49. Data: 2019-12-15 01:17:50
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    Animatorka wrote:

    > Co to wszystko ma wspólnego z telefonią gsm?

    Obudź się, ile można spać!

    Nie zauważyłaś jeszcze, że żyjesz w *kloace*, w której panują zasady "każdy
    '???' na swój strój"

    --
    kloaka ==-->> http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 50. Data: 2019-12-15 01:38:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-14 o 20:45, jaNus pisze:

    > O! Dziękuję za skomplementowanie, przez porównanie z ligą tak wysoką!
    >     a przeca jam jedynie skromny /amator/, nie legionista...

    LOL

    W moim rejonie jest/był ksiądz, który nazywa się Janus. Jak gadał to tak
    cicho, jakby miał coś z gardłem i nic go nie było słychać, a jak pisze
    to nie wiem, bo nie czytałam jego publikacji. Z tego co przeczytalam o
    nim na stronie kościoła to udziela się w więzieniu, czyli chyba kapłanuje.

    --
    animka