    From: "JA" <J...@J...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Telefon przewodowy - problem
    Date: Sat, 4 Feb 2017 10:08:14 +0100

    Mam problem z moim telefonem przewodowym
    (swiatlowód, telefonia internetowa, telefon
    podłączony tradycyjnym kablem do routera).
    Po podniesieniu słuchawki, przed wykręceniem
    numeru oraz podczas rozmowy, cały czas słyszę
    jakby mruczenie; slyszy to także mój rozmówca.
    Ponadto podczas rozmowy pojawia sie jakby
    pogłos także słyszalny przez obie strony.

    Mój aparat telefoniczny jest stary, poza tym
    juz parę razy spadł, więc zanim zgloszę to
    do Orange, chcialbym zapytać czy przyczyną
    opisanych wyżej objawów może być tylko
    aparat?
    Jeśli tak, to jaki aparat warto kupić? Zależałoby
    mi żeby miał wyświetlacz z informacja ktodzwoni
    i rejestrator połączeń. Ktoś może polecić coś
    sprawdzonego za rozsądną cenę?

    I pytanie generalne - czy połączenie światłowodowe
    stwarza jakieś wymaganie odnośnie aparatu?

    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    JA