  • 1. Data: 2009-03-08 13:39:24
    Temat: xyx444444 zloty numer od zlotowki
    Od: l...@p...onet.pl

    http://allegro.pl/item570621137_xyx_444444_zloty_num
    er_od_zlotowki_bcm_faktura.html

  • 2. Data: 2009-03-08 23:23:46
    Temat: Re: xyx444444 zloty numer od zlotowki
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2dc3.0000018b.49b3ca8c@newsgate.onet.pl...
    > http://allegro.pl/item

    Idź sobie stąd i nie wracaj nigdy.

    --
    Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.

  • 3. Data: 2009-03-10 18:07:06
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Sempiterna pisze:

    > Idź sobie stąd i nie wracaj nigdy.

    Okazuje się, że spamer postąpił jak najbardziej właściwie, wręcz zgodnie
    z regulaminem Allegro! Teraz chyba tak trzeba.

    Oto jaką odpowiedź otrzymałem po zgłoszeniu tego spamu w Allegro (w
    Allegro strugają idotę, że niby to nie odróżniają usenetu od e-maila):

    Dziękuję Panu za wiadomość.

    Informuję, że otrzymany przez e-mail nie został wysłany przez
    Użytkownika Serwisu za pośrednictwem formularza kontaktowego. W związku
    z powyższym nie mamy podstaw, by sądzić, że nadawca wiadomości uzyskał
    Pański adres e-mail za pośrednictwem Allegro (np. dzięki przeprowadzonej
    wspólnie transakcji). W tej sytuacji nie możemy podjąć żadnych działań.

    W przypadku zauważenia przedmiotów lub Użytkowników budzących
    wątpliwości proszę o zgłoszenie tego faktu, korzystając z opcji "Zgłoś
    naruszenie zasad" (znajdującej się po prawej stronie belki z nazwą
    trwającej aukcji). Jeśli aukcja została zakończona (opcja "Zgłoś
    naruszenie zasad" aktywna jest jedynie podczas trwania aukcji), proszę
    posłużyć się formularzem kontaktowym dostępnym na stronie:

    http://www.allegro.pl/kontakt

    Dzięki temu będziemy mogli polepszyć jakość naszych usług i
    bezpieczeństwo transakcji.

    Pozdrawiam,

    -- Maciej Miedziński Zespół Allegro http://www.allegro.pl QXL Poland Sp.
    z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-324 Poznań, przy ul. Marcelińskiej 90,
    wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
    Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000104322, o kapitale
    zakładowym w wysokości 1 046 000 zł, posiadająca numer identyfikacji
    podatkowej NIP: 779-21-25-257

  • 4. Data: 2009-03-10 18:22:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oto jaką odpowiedź otrzymałem po zgłoszeniu tego spamu w Allegro (w
    > Allegro strugają idotę, że niby to nie odróżniają usenetu od e-maila):

    Jak ktos by Ci zasmiecil podworko strzepkami Wyborczej, to rozumiem ze
    bedziesz kierowal pisma do Agory?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-10 18:47:59
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    SDD pisze:

    > Jak ktos by Ci zasmiecil podworko strzepkami Wyborczej, to rozumiem ze
    > bedziesz kierowal pisma do Agory?

    Jeżeli Agora będzie z tego czerpała zyski to nawet podam do sądu.
    --
    Olek

  • 6. Data: 2009-03-10 19:22:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jeżeli Agora będzie z tego czerpała zyski to nawet podam do sądu.

    Hmmm - no w sumie czerpala. Ktos - nim je podarl - kupil troche tych gazet.
    Zatem Agora zarobila...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-03-10 21:48:11
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

> [...]
    >
    > Oto jaką odpowiedź otrzymałem po zgłoszeniu tego spamu w Allegro (w
    > Allegro strugają idotę, że niby to nie odróżniają usenetu od e-maila):

    W Gadu-Gadu jakiś czas temu reklamowałem, że program, w jakiejś wersji
    (numeru nie pomnę), źle działa, w sposób czyniący conajmniej dyskomfort.
    Babka udzieliła mi odpowiedzi... Przedszkolak mający komputer przed sobą
    dłużej niż godzinę, udzieliłby mądrzejszej wypowiedzi.
    Teraz zmieniły sie sprawy własnościowe, i takie tam... Na razie program
    bangla.

    Wracając do regulaminu Allegro - zniknął punkt mówiący wprost, że spamić
    nielzja.
    Ale z kilku pozostałych punktów da się złożyć uzasadnienie, że regulamin
    zostal złamany.
    BTW. Swego czasu pewien serwis bukmacherski, zlokalizowany chyba w
    Kostaryce, podobnie potraktował moją skargę. Moja odpowiedź byla w
    przybliżeniu taka, że chciałem z kilkoma znajomymi założyć u was konto i
    uczestniczyć, ale w sytuacji, gdy nie mam choćby podstawowej ochrony
    przed takimi rzeczami, to zmuszeni jesteśmy z tego zrezygnować i acha,
    rozmawiałem ze znajomym adminem, który obsługuje sieć szkieletową,
    przedstawiłem mu sytuację, to powiedział, że takie adresy IP on bez
    mrugnięcia okiem blokuje, a serwisow bukmacherskich nie lubi, że
    powiedziałem mu, iżby na razie nie blokował, bo może spamer się już nie
    odezwie... ani spamer, ani bukmacher, nie odezwali się już.
    Trzebaby zagadać z kimś, kto obsługuje szkielet do którego jest podpięte
    Allegro... Bo czy Allegro będzie sie pozbawiać papu z korytka? Przeca
    dla nich taki spam, to dodatkowy grosz do kasy... Ale... jest jeszcze
    stosowna ustawa, ze "kto rozsyła niezamówione..." i takie tam... Może z
    tego uderzyć?
    Bo admini Usenetu, mają w dupie, powiem to wprost, że spamerzy się na
    newsach panoszą. Zgłaszałem na pl.news.admin z konkretnym wskazaniem,
    jeszcze byli oburzeni, że dupę zawracam... Mimo, że oferowałem się
    społecznie, czytaj - nie chciałem za to kasy, że im pomogę wybijać
    robactwo... Chwała HomeNetowi, że kilka anonymizerów blokuje.

    --
    Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.

  • 8. Data: 2009-03-12 16:14:37
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Raczej do Sempiterny ;-))

    Wyjątkowo a'propos:

    "Kiedyś kiłę przykrywano pudrem i szminką.
    Przez długi czas delikwent mógł uchodzić za okaz zdrowia.
    Rolę kosmetyków w życiu społecznym przez ostatnie 20 lat skutecznie spełniał papier
    gazetowy.
    Gazeta jak gazeta, po pewnym czasie intensywnego używania traci sztywność, przeciera
    się.
    Na woal przestaje się nadawać ale jako papier do wiadomej części ciała zaczyna być
    całkiem przydatna.
    Właściciel materiału, z sentymentu, może go jeszcze zastosować jako opakowanie
    śledzia, do wódeczki z jakimś zasłużonym przyjacielem generałem."

    JaC

    -----