  • 1. Data: 2017-06-12 16:32:38
    Temat: Telefony Eltra AT-103 i AT-180
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Szukam instrukcji użytkowania telefonów Eltra AT-103 i AT-180.
    Zanalazłem sprzedawcę schematów lub instr. serwisowej ale nie
    instrukcje użytkowania.
    Czy ktoś ma opis do czego służą wszystkie klawisze, np. jak się
    programuje? Metodą prób i błędów udało się ustalić jak poniżej:

    == AT-103 ==
    Użyć przełącznik N/M, z lewej strony patrząc od tyłu leżącego poziomo
    telefonu. Podniesienie słuchawki bez znaczenia, można ew. odsłuchać
    "pipnięcia" klawiszy.

    przełączyć przełącznik N->M
    wybrać numer
    wcisnąć A1 (albo A2 albo A3)
    przełączyć przełącznik M->N
    pod A1 będzie zaprogramowanay numer

    Po dłuższym odłączeniu od sieci zdaję się, żę gubi numery.

    inne:
    przełączniki P/T wybieranie impulsowe/tonowe
    przełącznik (z boku) 321 VOLUME głośność dzwonka

    klawisze:
    A1, A2, A3 - zaprogramowane numery
    LNR/PAUSE - powtarza ostatni numer
    SPEAKER - przełącza na głośnik zewn.
    HOLD - "muzyczka"
    BREAK - umożliwia przełączenie na inny nr ale to chyba od
    centrali zależy?
    MEMORY - ?

    == AT-180 ==
    REDIAL - powtarza ostatni numer
    Ustawianie zegara (spieszy się), przy położonej słuchawce:
    SET - przełącza ustawianie godzin, minut (migają)
    ADV - godziny/minuty do przodu

    Nie wiem jak programować.

    Może ktoś ma oryginalne instrukcje lub mógłby opis uzupełnić,
    zwłaszcza AT-180?

    Arek

  • 2. Data: 2017-06-12 20:19:00
    Temat: Re: Telefony Eltra AT-103 i AT-180
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 16:32, Arek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś ma opis do czego służą wszystkie klawisze, np. jak się
    > programuje? Metodą prób i błędów udało się ustalić jak poniżej:

    Może tu?
    http://www.chomikowanie.pl/instrukcja_do_telefonu_el
    tra_at_103.html

  • 3. Data: 2017-06-14 07:05:31
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Mon, 12 Jun 2017 20:19:00 +0200
    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Może tu?
    > http://www.chomikowanie.pl/instrukcja_do_telefonu_el
    tra_at_103.html

    Daj spokój przecież tam nic nie ma. Reklamy i wirusy.

  • 4. Data: 2017-06-14 11:55:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 07:05, Piotr C. pisze:

    > Daj spokój przecież tam nic nie ma. Reklamy i wirusy.

    A na jakim układzie scalonym są te telefony?
    Może w ich specyfikacji będzie odpowiedź na stawiane pytania?

  • 5. Data: 2017-06-14 20:19:40
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Tu jest do AT-180
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=653
    89#437547

    Adam

  • 6. Data: 2017-08-19 21:10:20
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:593ea606$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...
    > Szukam instrukcji użytkowania telefonów Eltra AT-103 i AT-180.

    Tu jest do AT-100, sprawdziłem pobieżnie, w zasadzie to samo.
    http://chomikuj.pl/theblum

    Arek