  • 11. Data: 2015-06-30 14:40:49
    Temat: Re: Telefony z rodziny HTC
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-27 o 22:20, Pszemol pisze:
    > "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    >
    > Może lepiej się zainteresuj firmą LG, wyglądają lepiej niż HTC.

    LG ssie. Właśnie porównuję i czytam/dotykam/testuję tu i tam...i
    najlepiej wypadają (cena/jakość/możliwości)...Xiaomi. Niestety,
    operatorzy nie mają tego w ofercie...ale mają Huawei (Mate, G7) co nie
    jest głupim rozwiązaniem a przynajmniej cenowo lepszym niż LG. Obecnie
    leciwy mój Huawei Y300 (2 lata) całkiem ładnie działa i pokonał nie raz
    LG z tamtych lat i sprawdził się pod względem konstrukcyjnym, pomimo że
    chińczyk w pełnej krasie. Jeśli HTC (chińczyk), to przypadł mi model 820
    w testach (8 rdzeni 2G i LTE, NFC 5,5cala) i cena też nie jest kosmiczna
    ale brak dual sim, oraz grzanie go odrzucają. Z Samsunga w tej klasie to
    S5 i jego wodoszczelność, do pierwszej zbitej szybki oraz współpraca z
    smartwatchem tej firmy. Xperia nie odpowiada mi z powodu
    oprogramowania... i kanciastego wyglądu. Wiadomo, że nie porównuję tutaj
    innych półek i staram trzymać się w okolicy 1100/1500zł oraz ekran <5
    cali. Nie piszę też o MyPhone, Overmaxie czy innych podobnych, bo to nie
    ta półka (jakość/procki itp).

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 12. Data: 2015-06-30 15:12:13
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-27 o 09:52, Borneq pisze:
    > Jaki model warto wybrać dla zakresów cen 400-500, 700-800, 1000-1100?
    > Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
    > Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16 GiB

    Tak trochę głupio pytasz, dobrze że podałeś cenę. W pytaniu powinny być
    zawarte parametry, które są podstawą do podjęcia dyskusji/zakupu.
    1) Wielkość ekranu
    2) Wielkość RAM
    3) Rodzaj obudowy
    4) Bateria
    5) ilość SIM
    6) Dodatkowe info (NFC,LTE, pamięć dla aplikacji, system operacyjny, BT,
    wyjście TV/przyłącza itp).
    Wychodzę z założenia że ja WIEM co potrzebuję a dopiero wtedy liczę kasę
    na zakup :)

  • 13. Data: 2015-06-30 17:35:16
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg(R) pisze:
    > LG ssie. Właśnie porównuję i czytam/dotykam/testuję tu i tam...i
    > najlepiej wypadają (cena/jakość/możliwości)...Xiaomi. Niestety,
    > operatorzy nie mają tego w ofercie...ale mają Huawei (Mate, G7) co nie

    Ja nie liczę na ofertę operatorów, ale kupuję na Allegro. Nie słyszałem
    o Xiaomi ale czy rzeczywiście warto kupić na przykład zamiast Samsunga
    Galaxy? (Dużą zaletą jest dual-sim)
    Na Allegro 16 gigowe są zarówno za 600 jak i za 2050 zł

  • 14. Data: 2015-06-30 17:43:25
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    > jest głupim rozwiązaniem a przynajmniej cenowo lepszym niż LG. Obecnie
    > leciwy mój Huawei Y300 (2 lata) całkiem ładnie działa i pokonał nie raz

    Huawei mają po 4 giga a te z 16-toma są drogie

  • 15. Data: 2015-06-30 17:56:05
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 17:35, Borneq pisze:

> [...]
    > Galaxy? (Dużą zaletą jest dual-sim)
    > Na Allegro 16 gigowe są zarówno za 600 jak i za 2050 zł

    Czy warto HUAWEI HONOR 6 ?

  • 16. Data: 2015-06-30 19:32:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Borneq"

    > pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego
    > rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia

    A który HTC nie ma problemu z grzaniem?
    ---
    3 egzemplarze różnych modele takiego problemu nie miały.

  • 17. Data: 2015-06-30 19:38:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "re"

  • 18. Data: 2015-06-30 20:28:30
    Od: Baron Von Kupen Zum Essen <v...@s...de>

    W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg(R) pisze:
    Nie piszę też o MyPhone, Overmaxie czy innych podobnych, bo to nie
    > ta półka (jakość/procki itp).

    Kupiłeś sobie telefą za 1500? Nie wieże, pokasz fuck2re Majkel :P

  • 19. Data: 2015-06-30 20:37:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-30 o 20:28, Baron Von Kupen Zum Essen pisze:
    > W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie piszę też o MyPhone, Overmaxie czy innych podobnych, bo to nie
    >>
    > Kupiłeś sobie telefą za 1500? Nie wieże, pokasz fuck2re Majkel :P

    Właśnie rozważam zakup Samsunga A7 + Gear S w komplecie. Wkurwia mnie że
    Samsung smartwatche robi tylko pod siebie :/...bo alternatywy dla Gear S
    (cena/możliwości) to nie znalazłem.

  • 20. Data: 2015-06-30 20:39:38
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-30 o 17:43, Borneq pisze:

    > Huawei mają po 4 giga a te z 16-toma są drogie

    Ale bez problemu można sobie instalować na karcie SD :> To nie LG.