  • 11. Data: 2016-08-11 09:29:46
    Temat: Re: Telewizja na kartę (TVN) - zakodowało mi kanały
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 17:25, z pisze:
    > Z tego co pamiętam bo przechodziłem kiedyś z SD na HD to straciłem przez
    > to możliwość oglądania kanałów niekodowanych do końca świata ;-) bez
    > opłaty. Ale pewnie mają bajzel w systemie.

    nie tak do końca ;) to tylko do 2016 ...

  • 12. Data: 2016-08-11 09:32:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 16:31, AL pisze:
    > Stąd moje pytanie:
    > - czy TNK HD *zawsze* jest parowane z odbiornikiem dostarczanym przez nc+ ?
    > Czyli co, nie mogę mieć własnego odbiornika?

    nie, nie jest parowana.

  • 13. Data: 2016-08-11 10:06:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-10 16:41, Cavallino wrote:

    > Wątpię, Tnk HD też już ma wiele lat.
    > Promowane teraz to jest NC+ na kartę.
    >
    > Może masz Tnk HD i wyłączono Ci kanały SD, a w zamian włączono TE SAME
    > kanały ale w hd.
    > Poszukaj po prostu od nowa kanałów.

    A może wiesz, czy jak przejdę na "Smart HD+", to zasady zostaną te same
    co dotychczas w SD (informacje na stronach nc+ sa bardzo niejednoznaczne).
    Zależy mi na tym, by raz doładowana na rok karta dzialala caly czas
    zapewniając podstawowe programy.
    (dodatkowe kanaly chce, tylko wowczas jak oplace je za dany miesiac -
    chodzi o to, że nie potrzebuje ogladac TV kazdego miesiaca - nie mam na
    to czasu w niektore okresy roku)

  • 14. Data: 2016-08-11 15:19:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-08-11 o 10:06, AL pisze:
> [...]
    > (dodatkowe kanaly chce, tylko wowczas jak oplace je za dany miesiac -
    > chodzi o to, że nie potrzebuje ogladac TV kazdego miesiaca - nie mam na

    nie ma już tego. zostaną Ci tylko kanały FTA.

  • 15. Data: 2016-08-11 18:30:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.08.2016 o 10:06, AL pisze:

    > A może wiesz, czy jak przejdę na "Smart HD+", to zasady zostaną te same
    > co dotychczas w SD (informacje na stronach nc+ sa bardzo niejednoznaczne).

    Tak, aczkolwiek chyba jest gorsza oferta programowa.