    Date: Sun, 21 Sep 2014 10:51:39 +0200
    From: RkJ <n...@n...kropka.kom.pel>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Temperatury przy podkrecaniu

    Witam

    Dostałem nieco leciwy już sprzęt na LGA755 z E5300. Chciałem się pobawić w
    podkręcanie ale nie do końca
    wiem jak to jest z temperaturami. Tcase tego procesora to 74 stopnie. Jak ta
    temperatura ma się do temperatury
    samego rdzenia i rdzeni. Przy testowaniu stabilności rdzenie maja zawsze większa
    temperaturę niż sam cpu.
    Czy mam uważać żeby nie przekroczyć 74 stopni dla temperatury cpu a rdzenie mogą mieć
    więcej?
    Jeszcze jedna sprawa. Zauważyłem że rdzeń 1ma zawsze większą temperaturę niż rdzeń
    dwa. Czy jest to coś
    nadzwyczajnego przy podkręcaniu czy może radiator źle przylega do procesora?