  • 1. Data: 2010-02-08 14:46:24
    Temat: Terminal TCPIP
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl>

    Cześć,

    Szukam programu terminala TCPIP, odpowiednika Terminala podukcji Braya.
    Zależy mi żeby mogl wysylac makra w petli.

    Potrzebuję zrobić test, szybkosci reakcji i komunikacji mojego urządzenia
    opartego o modul 7010A przy sterowaniu TWI.
    Te terminale, ktore znalazlem nie maja opcji wysylania makr w petli.

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2010-02-09 11:20:14
    Temat: Re: Terminal TCPIP
    Od: Marcin Stepien <m...@w...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > opartego o modul 7010A przy sterowaniu TWI.
    > Te terminale, ktore znalazlem nie maja opcji wysylania makr w petli.

    Witam.

    Nie wiem na jakim systemie pracujesz, ale jesli uzywasz linuxa to mozna
    to prosto zrobic netcatem (pod winde tez jest)

    #!/bin/bash

    nc server_ip 60000 -v -c '
    for ((i=1; $i<120; i++));
    do
    cat plik_z_makrem
    done'

    Dokladna analize pakietow transmisji mozesz przeprowadzic Etherealem.
    Ale najlepszym wyjsciem jest wlasna prosta aplikacja testowa z
    wykorzystaniem socketow.

    Pozdrawiam
    Marcin Stepien

  • 3. Data: 2010-02-09 18:06:11
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    >
    > Szukam programu terminala TCPIP, odpowiednika Terminala podukcji Braya.
    > Zależy mi żeby mogl wysylac makra w petli.

    powerterm

    http://www.ericom.com/pti.asp

    @