  • 1. Data: 2019-04-24 11:40:56
    Temat: Terminy wymian opon - absurdalnie odległe
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Zadziwiające. Terminy na wymianę opon u mechaników przekraczają połowę maja.

    Przypadkiem wypadła mi wymiana - i nie mogę nigdzie znaleźć miejsca.

    Zabawna sytuacja...

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-04-24 11:57:23
    Temat: Re: Terminy wymian opon - absurdalnie odległe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2019 11:40:58 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Zadziwiające. Terminy na wymianę opon u mechaników przekraczają połowę maja.
    >
    > Przypadkiem wypadła mi wymiana - i nie mogę nigdzie znaleźć miejsca.
    >
    > Zabawna sytuacja...

    Podjedz pod namiot przy obi przy zjeździe z obwodnicy i powinni zrobić od reki

  • 3. Data: 2019-04-24 12:46:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Zadziwiające. Terminy na wymianę opon u mechaników przekraczają
    >połowę maja.
    >Przypadkiem wypadła mi wymiana - i nie mogę nigdzie znaleźć miejsca.
    >Zabawna sytuacja...

    Istotnie zabawna ... gdzie tak - w DC ?

    Widac rynek pracownika ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-04-24 12:50:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-24 12:46, J.F. wrote:

    > Widac rynek pracownika ? :-)

    Raczej wzrost ilosci samochodow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2019-04-24 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Zadziwiające. Terminy na wymianę opon u mechaników przekraczają
    > połowę maja.
    >
    > Przypadkiem wypadła mi wymiana - i nie mogę nigdzie znaleźć miejsca.
    >
    > Zabawna sytuacja...

    Gdzie masz taka sytuacje?
    Ja mam do kazdego auta drugie felgi i jak gumiarz niem a czasu na pełna
    wymiane to zawoze mu felgi, nowe opony i mowie zeby przełozył jak bedzie
    miał czas.
    A na auto wtedy zakładam sobie sam - przynajmniej jest czas zeby na
    spokojnie obejrzec klocki, tarcze etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 6. Data: 2019-04-24 14:35:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2019-04-24 12:46, J.F. wrote:
    >Raczej wzrost ilosci samochodow.

    Tych samochodow IMO nie przybylo tak gwaltownie.

    Wiec raczej spadek ilosci gumiarzy, moze wzrost "swiadomosci" w
    spoleczenstwie i wzrost ilosci zmieniajacych opony.

    Bo raczej nie mozna narzekac na dluga zime i skumulowanie ilosci zmian

    Czy jednak ilosc samochodow ? Kryzys sie skonczyl, wiecej mlodziezy
    stac ...

    J.

  • 7. Data: 2019-04-24 14:51:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ja mam do kazdego auta drugie felgi i jak gumiarz niem a czasu na pełna
    > wymiane to zawoze mu felgi, nowe opony i mowie zeby przełozył jak bedzie
    > miał czas.

    Czemu nie masz po prostu całych kół i opon założonych na stałe na te
    felgi?

  • 8. Data: 2019-04-24 15:04:13
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-24 o 14:51, Queequeg pisze:

    > Czemu nie masz po prostu całych kół i opon założonych na stałe na te
    > felgi?

    Ale on tak raz na kilka lat przy nowych oponach :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-04-24 15:18:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-24 14:35, J.F. wrote:

    > Tych samochodow IMO nie przybylo tak gwaltownie.

    mam inne wrazenie, komisy "auto do 5 tysiecy" przezyly oblezenie,
    ulice w miescie pozastawiane sa dokumentnie, co gorsza, na osiedlach
    czestokroc nawet w dzien roboczy co oznacza ze ludzie nakupowali aut
    "bo mnie w koncu stac". Albo zamienili piecsetki na opla, i nie mysle
    bynajmniej o fiacie 500 8).

    A sprobuj sie umowic do porzadnego warsztatu - uslyszysz terminy
    tez jak do dobrego lekarza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2019-04-24 16:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2019-04-24 14:35, J.F. wrote:
    >mam inne wrazenie, komisy "auto do 5 tysiecy" przezyly oblezenie,

    Tylko ze takie samochody dosc szybko trafiaja na zlom, a "oblezenie"
    ... od lat

    >ulice w miescie pozastawiane sa dokumentnie,

    Ale we wrocku to od dawna :-(

    W dodatku nasza wladza coraz to miasto zabudowuje i zmniejsza ilosc
    parkingow.

    >co gorsza, na osiedlach czestokroc nawet w dzien roboczy co oznacza
    >ze ludzie nakupowali aut
    >"bo mnie w koncu stac".

    Ale w jakim sensie - ze kupili drugie auto w rodzinie, czy ze kupili
    auto, ale jezdza tramwajem ?

    Patrzac na niedawne pustki - pojechali do rodziny na swieta.
    No to auto im sie przydaje :-)

    I co jeszcze ... u mnie na osiedlu przybylo troche biznesow, i IMO
    teraz parkuja ich pracownicy.

    >A sprobuj sie umowic do porzadnego warsztatu - uslyszysz terminy
    >tez jak do dobrego lekarza.

    Juz pare lat temu tak slyszalem :-(
    No i tych warsztatow jakby troche ubylo ... moze sie przeprowadzili ..

    J.