  • 11. Data: 2019-04-24 17:44:43
    Temat: Re: Terminy wymian opon - absurdalnie odległe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org ...

    > mam inne wrazenie, komisy "auto do 5 tysiecy" przezyly oblezenie,
    > ulice w miescie pozastawiane sa dokumentnie, co gorsza, na osiedlach
    > czestokroc nawet w dzien roboczy co oznacza ze ludzie nakupowali aut
    > "bo mnie w koncu stac". Albo zamienili piecsetki na opla, i nie mysle
    > bynajmniej o fiacie 500 8).
    >
    > A sprobuj sie umowic do porzadnego warsztatu - uslyszysz terminy
    > tez jak do dobrego lekarza.

    I ci co kupuja auta do 5k wymieniaja opony letnie na zimowe?
    Ci to raczej jezdza na tym co jest i wymieniaja niezaleznie od terminu
    opony wtedy jak poprzednia nie nadaje sie do jazdy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 12. Data: 2019-04-24 17:44:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Czemu nie masz po prostu całych kół i opon założonych na stałe na te
    > felgi?

    ojapierdole... :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 13. Data: 2019-04-24 17:46:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 11:57, Kris pisze:

    > Podjedz pod namiot przy obi przy zjeździe z obwodnicy i powinni zrobić od reki

    Zadzwoniłem tam. Udało się zapisać na piątek. Dzięki.

    --
    MN

  • 14. Data: 2019-04-24 21:17:09
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 24 Apr 2019 15:44:44 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > ojapierdole... :))))

    W sensie że głupie? Ja właśnie tak robię.

    Mateusz

  • 15. Data: 2019-04-24 22:40:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > ojapierdole... :))))

    Jak już popierdolisz to napisz, proszę, bo naprawdę mnie to ciekawi. Może
    po prostu nie zrozumiałeś pytania.

  • 16. Data: 2019-04-24 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > W sensie że głupie? Ja właśnie tak robię.

    No wyobraz sobie ze ja tez. :)))
    Tylko ze czasami trzeba załozyc nowe opony na te felgi i o takiej
    sytuacji tutaj mowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 17. Data: 2019-04-25 11:36:23
    Od: <7...@4...113623.invalid> (Tom N)

    Queequeg w
    >:

    > Jak już popierdolisz to napisz, proszę, bo naprawdę mnie to ciekawi.

    Gumki maja to do siebie, że się zużywają...

    > Może po prostu nie zrozumiałeś pytania.

    Może zadałeś pytanie, bo nie zrozumiałeś co zostało napisane?

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2019-04-26 16:18:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-24 17:44, Budzik wrote:

    > I ci co kupuja auta do 5k wymieniaja opony letnie na zimowe?
    > Ci to raczej jezdza na tym co jest i wymieniaja niezaleznie od terminu
    > opony wtedy jak poprzednia nie nadaje sie do jazdy.

    Nie ma co tu generalizowac, mozna wydac 5k na samochod, przeciez
    w obecnych czasach sa sie za to kupic uzywany znosny du*owoz
    i nie oznacza to ze trzeba na wszystkim oszczedzac, z oponami na czele.
    Czesc to ignoruje, czesc szanuje. Koniec koncow, wplyw wzrostu ilosci
    samochodow nawet w tym segmencie, wplyw jakis musi miec. Samochodow
    przybylo napewno znacznie i jest ich pelno wszedzie, warsztatow
    oponiarskich nowych jakos specjalnie nie zauwazam.

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2019-04-28 18:35:06
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 11:40, Marcin N pisze:
    > Zadziwiające. Terminy na wymianę opon u mechaników przekraczają połowę
    > maja.
    >
    > Przypadkiem wypadła mi wymiana - i nie mogę nigdzie znaleźć miejsca.
    >
    > Zabawna sytuacja...

    A dlaczego nie wziąłeś się za wymianę opon jak był na to czas, tj. jakiś
    miesiąc temu?

  • 20. Data: 2019-04-28 19:59:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 18:35:08 UTC+2 użytkownik scobowski napisał:

    > A dlaczego nie wziąłeś się za wymianę opon jak był na to czas, tj. jakiś
    > miesiąc temu?

    Bo terminy były takie że by mu wymieniali dzisiaj;)

    Ps
    Kupiłem opony całoroczne i problem wymiany będzie mnie dotyczył raz na kilka lat;)
    Wad tego rozwiązanie u siebie nie widzę