  • 1. Data: 2015-11-22 19:37:24
    Temat: ile da się ustalić po VIN-ie?
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Czy można online ustalić jakieś użyteczne informacje po VINie?
    Spisałem sobie VIN-a meganki i próbuję coś o niej ustalić(jaki model
    silnika, wyposażenie itp). Na autodna lipa - bezużyteczne ogólniki, 20
    zł w błoto :(.
    proszę o uwagi na ten temat,
    pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2015-11-22 22:38:45
    Temat: Re: ile da się ustalić po VIN-ie?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 19:37, Krzysiek pisze:
> [...]
    > Spisałem sobie VIN-a meganki i próbuję coś o niej ustalić(jaki model
    > silnika, wyposażenie itp). Na autodna lipa - bezużyteczne ogólniki, 20

    Poszukaj po forach "modelowych" - czesto zjandą się tam 1-2 osoby p.
    pracujące w serwisach / aso mające dostęp do "fabrycznych" baz.

  • 3. Data: 2015-11-22 23:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek d...@p...fm ...

> [...]
    > Spisałem sobie VIN-a meganki i próbuję coś o niej ustalić(jaki model
    > silnika, wyposażenie itp). Na autodna lipa - bezużyteczne ogólniki, 20

    A w renault próbowałes?

  • 4. Data: 2015-11-26 11:05:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2015 19:37:24 +0100, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > Spisałem sobie VIN-a meganki i próbuję coś o niej ustalić(jaki model
    > silnika, wyposażenie itp). Na autodna lipa - bezużyteczne ogólniki, 20

    Jeżeli to Opel lub Chevrolet to za pomocą EPC odczytasz prawie wszytko:
    jakie radio, fotele, kolor, rozmiar felg, hamulców, itp.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2015-11-26 22:51:34