  • 41. Data: 2014-09-04 05:46:55
    Temat: Re: To moze teraz pojedzmy troche po Windows Phone? ;]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5407677d$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dzisiaj pierwszy raz widzialem uzasadnienie kosmicznej rozdzielczosci w
    > smartfonach. Note 4 po wlozeniu w odpowiednia oprawke staje sie Oculusem,
    > ktory to wlasnie korzysta z tych dodatkowych pikseli, nie widocznych w
    > codziennym uzytkowaniu.

    Ciekawe kiedy uda sie to zalozyc na glowe...

    > A co do mojego niezadowolenia: moj customizowany SGS2 sprawuje sie bardzo
    > dobrze, jestem bardzo zadowolny, na horyzoncie jest juz Z3 Compact, ktory
    > byc moze bedzie nastepca - tez mi sie podoba.
    > No i iPhone 6....ten rzuci nas wszystkich na kolana ;]

    Jasne... Bedzie mial procesor 128 bitów ;-)

  • 42. Data: 2014-09-04 10:36:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Pewnie mu chodziło o to, że jeśli platforma wspiera kompilowanie
    > C/C++ (i uruchamianie skompilowanego kodu) to łatwiej przenieść coś
    > już gotowego a nie przepisywanie na język platformy np. java. To
    > prawda, dlatego np. Android daje narzędzia NDK do tych celów.
    > Natomiast argument o łatwym programowaniu (szczególnie w porównaniu
    > do javy) to też nie rozumiem.

    przecież mówię o zaletach Javy vs natywne a nie odwrotnie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-09-04 10:39:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-04 10:36, masti wrote:

    > przecież mówię o zaletach Javy vs natywne a nie odwrotnie

    Ta "przenaszalnosc" wychodzi chyba w przypadku uruchamiania aplikacji
    pisanych pod Androida na Blackberry?

  • 44. Data: 2014-09-04 10:53:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > Ta "przenaszalnosc" wychodzi chyba w przypadku uruchamiania aplikacji
    > pisanych pod Androida na Blackberry?

    problemem ale i zaletą Androida jest fragmentacja związana z ogromną
    róznorodnością sprzętu. Tu Apple ma dużo łatwiej. Zresztą ostatni
    darmowa aktualizacja systemu, którą się tak podniecali fanboje słuzyła
    ograniczeniu kosztów developmentu przez zmiejszenie, i tak małej,
    fragmentacji systemu. Przy pracy w javie dużo łatwiej jest dostosować
    oprogramowanie do różnych wersji sprzętowych niż przy natywnym kodzie.
    Trzeba pamiętać, że rozmiar kodu tez ma znaczenie.

  • 45. Data: 2014-09-04 12:38:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 03 Sep 2014 21:27:35 +0200, atm napisał(a):
    >Większe zużycie prądu, większe zapotrzebowanie na pamięć itp

    Ochrona zasobow, izolacja procesow ... czy te procesory w telefonach
    maja to juz wbudowane ?

    J.

  • 46. Data: 2014-09-04 14:58:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Sep 2014 12:38:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ochrona zasobow, izolacja procesow ... czy te procesory w telefonach
    > maja to juz wbudowane ?

    mają. i sporo więcej.
    Są dosyć fajne opracowania o robieniu jailbreaka, poszukaj sobie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z