  • 21. Data: 2010-05-24 06:27:38
    Temat: Re: Toruń - przed powodzią
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:htb34t$ekb$1@inews.gazeta.pl...
    > połączana w wieloletnim przebywaniem w srodowisku blokersow (słownictwo i
    > brak argumentów)
    > Dlatego tez zalecam zastanowienie sie czy warto wogole reagowac na tego
    > przedszkolaka ?

    Kurwa, Arni jaki psycholog, ja pierdole... W którym miejscu jest ten brak
    argumentów? Pokaż swoje argumenty. A zalecenia wsadź se w dupe. I nie wyłąź
    mi z wora pedale...

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2010-05-24 06:38:48
    Od: Arni <n...@s...org>

    Grzybol pisze:

    > Lat mam w chuj. Jeździłem na burej suce, na wrotkach, itp. Jeżdżenie na
    > czymś jest miarą debilizmu? :-)

    nie, to ze musiales znów zmienic adres tylko po to, żebym przeczytał
    Twoje nieudolne wypociny. Nawet sie filtra nie umiesz zrobic bo czytasz
    to co napisałem, wiec nie sciemniaj ze jakis wór masz. Ja adresów nie
    zmieniam. A swój filterek juz poprawiam.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2010-05-24 08:02:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Miodek to, to faktycznie nie jest, chyba masz racje, nie wrto reagowac

    Co Wy tak atakujecie Grzybola? Ma chłop rację: nie czas żałować róż, gdy
    płoną lasy.
    Kto będzie się przejmował starym motorkiem, gdy cały dobytek życia odpływa z
    nurtem rzeki.

  • 24. Data: 2010-05-24 19:03:33
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
    > nie, to ze musiales znów zmienic adres tylko po to, żebym przeczytał Twoje
    > nieudolne wypociny.

    Ignoruj. Wszyscy ignorujcie, a zniknie. Przeciez bylo tu kilku podobnych.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2010-05-24 19:09:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
    > Ignoruj. Wszyscy ignorujcie, a zniknie. Przeciez bylo tu kilku podobnych.

    Ja cie ignoruje i nie znikasz. Dlaczego?

    --
    Grzybol

  • 26. Data: 2010-05-25 17:03:36
    Od: gloon <w...@s...pl>

    Maćkum Pićkum pisze:
    > http://szczesny.com.pl/maciej/opuszczone_moto.jpg
    > bestialstwo jak dla mnie, tym bardziej, że do kulminacji jeszcze daleko.
    > jak woda opadnie to zainteresuję się co i jak (jeśli nie popłynie do
    > Gdańska).
    >
    > ps. jakość zdjęcia komórkowa, zdjęcie robione z mostu. z góry sorki

    a do rydza dojdzie ?

  • 27. Data: 2010-05-25 22:18:59
    Od: Arni <n...@s...org>

    gloon pisze:

    > a do rydza dojdzie ?

    nie ma szans, nawet w szkole nad Wisłą o RM nie wspomne. Zresztą juz opada