  • 1. Data: 2016-07-24 11:32:53
    Temat: Toshiba Satellite L500
    Od: zyx <s...@g...pl>

    Witam.

    Jest oto taki model laptopa i problem, wydaje mi się z matrycą lub
    taśma. Obraz na monitorze przesunięty dwa cm w lewo i jeden cm w dół.
    Z prawej strony monitora czarny margines a u dołu nie widać paska zadań
    windy. Problem pojawia się zaraz po włączeniu lapka.
    Dziwy, których nie pojmuje dzieją się po podłączeniu go do tv.
    Na ekranie telewizora pełny obraz pulpitu, na laptopie zaś dół podnosi
    się i widać cały pasek zadań a czarny margines zostaje w niezmienionej
    formie.

    Serwis ? Czy może macie jakaś radę na naprawę tego ustrojstwa ?

    pozdrawiam
    zyx

  • 2. Data: 2016-07-25 23:38:57
    Temat: Re: Toshiba Satellite L500
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-07-24 o 11:32, zyx pisze:
    > Dziwy, których nie pojmuje dzieją się po podłączeniu go do tv. Na
    > ekranie telewizora pełny obraz pulpitu, na laptopie zaś dół podnosi
    > się i widać cały pasek zadań

    Bo ja wiem? To, że następuje taka zmiana, wydaje się wskazywać, że to
    nie jest awaria czysto sprzętowa, lecz *jakieś* podłubanie w
    ustawieniach, które napsuło. A jeśli tak, to powinien być sposób na
    od-dłubanie. Przynajmniej jednego z tych dwóch objawów.

  • 3. Data: 2016-07-26 03:43:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    zyx pisze tak:

> [...]
    > Na ekranie telewizora pełny obraz pulpitu, na laptopie zaś dół
    > podnosi się i widać cały pasek zadań a czarny margines zostaje w

    a jeśli zmienię rozdzieczość i wrócę to obraz wskakuje na miejsce?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-07-27 16:51:44
    Od: zyx <s...@g...pl>

    > a jeśli zmienię rozdzieczość i wrócę to obraz wskakuje na miejsce?

    Zmiana rozdzielczości zmienia układ paska zadań. W górę lub dół.
    Margines po prawej stronie nie zmienia się w ogóle.